Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@22:43:23 GMT

اجرای پویش «کالای بدون قیمت نخریم» در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۴۳۴۳

اجرای پویش «کالای بدون قیمت نخریم» در استان سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یحیایی پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به اینکه نصب برچسب قیمت و صدور برگ خرید نقش مؤثری در افزایش شفافیت بازار ایفا می‌کند، اظهار داشت: اجرای پویش کالای بدون قیمت نخریم در استان در دستور کار است.

وی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را در اولویت این نهاد برشمرد و افزود: تمامی واحدهای صنفی و تولیدی نصب برچسب قیمت روی اجناس و ارائه صورت‌حساب معتبر به مشتریان ضروری و لازم‌الاجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در بازار عرضه کالا

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر اینکه در راستای اجرای این پویش با متخلفان برابر با قانون برخورد خواهد شد، تصریح کرد: جلوگیری از افزایش غیرمعقول و غیرقانونی قیمت کالاها در دستور کار قرار دارد.

یحیایی بابیان اینکه کاهش تخلفات اقتصادی از مزایای مهم اجرای این طرح است، تصریح کرد: اجحاف به اقشار آسیب‌پذیر جامعه، رعایت ضرایب سود مصوب، درج قیمت و نصب نرخ نامه از سوی بازرسان سازمان با جدیت رصد و پایش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح هم‌زمان با سراسر کشور در استان سمنان نیز اجرایی می‌شود، گفت: ایجاد شرایط سالم برای انتخاب کالا و خدمات برای مصرف‌کنندگان از دیگر اهدافی است که در راستای اجرای پویش بدون قیمت نخریم دنبال می‌شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه عموم مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به این سازمان اطلاع دهند، تصریح کرد: بر اساس فصل هشتم قانون نظام صنفی و قانون تعزیرات حکومتی عدم درج قیمت کالا و خدمات به‌عنوان تخلف صنفی محسوب می‌شود و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات صنفی موارد را از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان منعکس تا توسط بازرسان و کارشناسان سازمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر 4955337

منبع: مهر

کلیدواژه: نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان ایلام آتش سوزی بیرجند مجلس شورای اسلامی استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه مواد مخدر استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش سلامت دهان و دندان کودکان و دانش آموزان در کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ کارشناس مسئول واحد سلامت دهان و دندان مرکز بهداشت شهرستان کاشان، ارتقای بهداشت دهان و دندان دانش آموزان و کودکان را از اهداف اجرای این طرح دانست و گفت: این طرح بیشتر در مدارس و خانه‌های بهداشت، پایگاه‌های بهداشت و خدمات جامعه سلامت اجرای می‌شود.
دکتر فرجی افزود: همکاران و کارشناسان مرکز بهداشت به مدارس مراجعه و دانش آموزان ابتدایی را معاینه می‌کنند و در صورت نیاز به خدمات دندانپزشکی بیشتر به مراکز بالاتر ارجاع می‌دهند.
وی گفت: کودکان ۳ تا ۶ سال هم با مراجعه به خانه‌های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت به صورت رایگان معاینه می‌شوند.

دیگر خبرها

  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان کودکان و دانش آموزان در کاشان
  • استان سمنان رتبه سوم اجرای نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • اجرای پویش «آینده شبیه توست» ویژه دختران پایتخت
  • اجرای پویش «سلامت دهان و دندان» در کردستان آغاز شد
  • اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در شمال سیستان وبلوچستان
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان، از امروز