Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@07:20:36 GMT

پنج نفر از مسوولان گناباد به کرونا مبتلا شدند

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۶۴۲۳

پنج نفر از مسوولان گناباد به کرونا مبتلا شدند

حامد قربانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد عبارتند از قاسم علی طالبی معاون سیاسی و اجتماعی و امنیتی فرماندار، علیرضا محولاتی رییس دادگستری، حمید رضا بنی اسدی دادستان عمومی و انقلاب، حسین مهویدی رییس زندان و هادی آریان نژاد رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد.

وی ادامه داد: این افراد چندی پیش در جلسه یکی از سازمانهای مردم نهاد گناباد با رعایت پروتکلهای بهداشتی حضور داشتند ولی بعد مشخص شد که فردی آلوده به کرونا هم در آن جلسه حضور داشته است که احتمال ابتلای این افراد به این بیماری متعاقب جلسه یاد شده وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گناباد گفت: این افراد به مدت ۱۴ روز در قرنطینه و تحت درمان قرار دارند.

مرکز شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۲۰۴ هزار و ۹۵۲ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. این بیماری تاکنون جان ۹ هزار و ۶۲۳ نفر را در کشورمان گرفته است. همچنین تاکنون ۱۶۳ هزار و ۵۹۱ نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته‌اند.  

"پاندمی کرونا" تاکنون در سطح جهان ۹ میلیون و ۵1 هزار و ۹۴۹ نفر را بیمار کرده و جان ۴۷۰ هزار و ۸۲۲ نفر را در ۲۳۰ کشور گرفته است. چهار میلیون و ۸۴۲ هزار و ۴۳ نفر از افراد مبتلا به کرونا در سطح جهان  تاکنون درمان شده‌اند.

در این میان آمریکا با دو میلیون و ۳۵۶ هزار و ۷۱۵ بیمار کرونا و ۱۲۲ هزار و ۲۴۸ قربانی بیشترین آمار را به خود اختصاص داده و پس از آن به ترتیب کشوهای برزیل، روسیه، هند و انگلستان قرار گرفته‌اند.

بر اساس آخرین آمارهای رسمی، ایران در جدول شمار مبتلایان و قربانیان بیماری جهانگیر کرونا جایگاه دهم را در جهان دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا دادگستری مشهد کمیته امداد امام خمینی گناباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دادگستری مشهد کمیته امداد امام خمینی گناباد ویروس کرونا دادگستری مشهد کمیته امداد امام خمینی گناباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: با خوردن این نوشیدنی هنگام خواب چربی بسوزانید (فیلم) دمنوش‌های مفیدی که به کاهش التهاب مفاصل و درد آن کمک می‌کند (فیلم) مواد غذایی موثر در کنترل استرس ناباروری (فیلم)

دیگر خبرها

  • علایم هشداردهنده «آرتریت پسوریاتیک»
  • پیش بینی آرتروز ۸ سال زودتر، با هوش مصنوعی و یک آزمایش خون
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • محققان: با هوش مصنوعی می‌توان آرتروز را ۸ سال زودتر پیش‌بینی کرد
  • رازگشایی از ۷ علت ابتلا به سرطان
  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!