Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@03:41:15 GMT

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰، دوشنبه، ۲ تیر ۹۹

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۷۴۳۲

ورود قوه قضائیه به قرار داد ویلموتس، مهمترین عنوان این بخش خبری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مشروح اخبار ورزشی امروز به این شرح است:   *قوه قضائیه به قرار داد ویلموتس ورود می‌کند.
پس از ابهامات فراوان در قرار داد ویلموتس سرمربی بلژیکی تیم ملی، منتظری دادستان کل کشور گفت: وزارت ورزش و جوانان متولی ورزش کشور است و در راستای تکالیف قانونی که دارد، باید روی قرارداد‌های زیر مجموعه خود نظارت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود ما در کشور و همچنین ورزش قرار داد محرمانه نداریم و طبعا قرار داد یک تیم یا فدراسیون ورزشی با طرف خارجی باید کاملا شفاف باشد.
داداستان کل کشور افزود: وزیر ورزش قانونا باید روی قرارداد‌ها نظارت داشته باشد، تذکر دهد و جلوی قرارداد‌ها را بگیرد و اگر زورش نمی‌رسد و می‌خواهند از زیر کار دَر بروند از قوه قضائیه بخواهند. منتظری در پایان تاکید کرد اگر دستگاه‌های اجرایی و مجلس به نظارتِ تکلیفی‌شان عمل کنند، جلوی بسیاری از این مشکلات گرفته می‌شود، اما با توجه به ابهامات قرار داد سرمربی تیم ملی، قوه قضائیه حتما از وزیر ورزش سئوال می‌کند تا اگر واقعا تخلفی در قرارداد صورت گرفته، برخورد شود.   *دویست و سی و چهارمین دربی مرسی ساید با تساوی همراه بود.
در ادامه هفته سی ام لیگ برتر فوتبال انگلیس، دیشب اورتون در ورزشگاه گودیسون پارک میزبان تیم صدرنشینِ لیورپول بود که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه نخست، فیرمینو یک موقعیت گلزنی داشت که از دست داد، ولی جدی‌ترین موقعیت بازی را در دقیقه ۷۹ بازیکنان اورتون رقم زدند که دیرک دروازه، ناجی لیورپول شد. لیورپول با این تساوی ۸۳ امتیازی شد و برای قهرمانی در این فصل، نیاز به ۵ امتیاز دیگر دارد.
در دیگر بازی‌ها، چلسی با پیروزی ۲-۱ مقابل میزبانش استون ویلا، گام بلندی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برداشت و نیوکاسل با ۳ گل بر شفیلد یونایتد پیروز شد.
امشب در آخرین بازی هفته، تیم رده دومی منچسترسیتی در خانه، میزبان برنلی است، سیتی که هنوز روی کاغذ برای قهرمانی شانس دارد، برای حفظ بخت خود، حتما باید برنده دیدار امشب باشد.

در ادامه هفته سی ام لیگای اسپانیا، رئال مادرید ۲ - ۱ در زمین سوسیداد به پیروزی رسید. سرخیو راموس و کریم بنزما برای رئال گلزنی کردند و تک گل سوسیداد را میکل مرینو Mikel Merino به ثمر رساند. به این ترتیب رئال و بارسا هر دو در صدر جدول ۶۵ امتیازی شدند، اما بر اساس اعلام سایت رسمی رقابت‌های لیگا، رئال با احتسابِ بازی‌های رو در رو مقابل بارسا، به صدر جدول صعود کرده است.
در دو بازی دیگر دیشب، سلتاویگو با ۶ گل آلاوس را درهم کوبید و والنسیا با دو گل اوساسونا را با شکست بدرقه کرد.

در آخرین بازی‌های هفته بیست و پنجم سری آ ایتالیا، دیشب اینتر رده سومی در زمین خود ۲ - ۱ ازسد سامپدوریا گذشت. روملو لوکاکو و لوتارو مارتینز برای اینتر در این بازی گل زدند و تک گل سامپدوریا را مورتن تورسبی Morten Thorsby به ثمر رساند.    
به این ترتیب یووه با ۶۳، لاتسیو با ۶۲ و اینتر با ۵۷ امتیاز، برای قهرمانی در صدر جدول، رقابتی فشرده دارند. در دیگر بازی دیشب، آتالانتا ۴- ۱ ساسولو را شکست داد و با ۵۱ امتیاز در مکان چهارم قرار گرفت. دوان زاپاتا Duván Zapata دو بار، برات جیمستی Berat Djimsiti و مهدی بورابیا Mehdi Bourabia - بازیکن حریف - برای آتالانتا در این بازی گلزنی کردند، جالب اینکه بورابیا در دقایق پایانی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.   *حاشیه های فوتبال   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
*در حالی که کاروان ایران برای المپیک ۲۰۲۱ آماده می‌شود، فدراسیون پزشکی ورزشی با کمک کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌ها در تلاش است، ایران، کاروانی پاک را به توکیو اعزام کند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
*وقت اضافه کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

*گزارش نجات غریق   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

*خبر‌های کوتاه
دراگان اسکوچیچ - سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که به تازگی به ایران بازگشته است، امروز در کمپ تیم‌های ملی فوتبال حضور پیدا کرد. با شیوع ویروس کرونا و تعویق دیدار‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، هنوز وضعیت اردو‌های تیم ملی کشورمان برای دیدار مقابل تیم‌های هنگ کنگ، کامبوج، عراق و بحرین مشخص نیست.
در ادامه دیدار‌های تدارکاتی تیم‌های فوتبال لیگ برتری، تراکتور تبریز ۱ به ۳ مغلوب نود ارومیه شد، پارس‌جنوبی و بادران به تساوی ۱ - ۱ رسیدند، نفت آبادان ۳ به ۲ از سد استقلال خوزستان گذشت و نفت مسجد سلیمان با یک گل بر ملوان انزلی پیروز شد.
مسوولان باشگاه سپاهان در اعلامیه رسمی به همکاری خود با روی تاوارس - مربی دروازه بان‌های تیم فوتبال این باشگاه پایان داد. تاوارس چند روز پس از راهی شدن به کشورش به دلیل شیـوع ویروس کرونا با انتشـار پیامی در صفحه شخصی از انصراف خود برای بازگشت به تیم سپاهان خبر داد.
رضا قرا - پشت خط زن پیشین تیم ملی والیبال ایران برای پیوستن به باشگاه هراز آمل با مسوولان الین باشگاه به توافق رسید. هراز آمل قرار است با هدایت بهروز عطایی برای نخستین بار در لیگ برتر ایران حضور یابد.
دیدار پایانی مرحله دوم رقابت‌های تنیس تور آدریا که قرار بود در کرواسی برگزار شود به علت نتیجه مثبتِ آزمایشِ کرونای گریگور دیمیتروف تنیس باز بلغاری حاضر در این مسابقات لغو شد. این رقابت‌ها برای ارتقای ورزشکاران و کمکِ نواک جوکوویچ- مرد شماره یک جهان به خیریه طراحی شده بود. برچسب ها: اخبار ، مشروح ، 14 و سی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اخبار مشروح 14 و سی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی قوه قضائیه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۷۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد

لیونل مسی، مهاجم تیم فوتبال اینتر میامی به عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا (MLS) انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سرویس رسانه‌ای MLS؛ لیونل مسی، مهاجم تیم فوتبال اینترمیامی و تیم ملی آرژانتین به عنوان بهترین بازیکن ماه در فصل عادی لیگ برتر فوتبال آمریکای شمالی (MLS) شناخته شد.

ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS

در ماه آوریل، لیونل مسی در 4 بازی 6 گل به ثمر رساند و 4 پاس گل داد، از جمله 2 گل و دو پاس گل در بازی اخیر تیمش برابر نیوانگلند.

اینتر میامی با کسب 21 امتیاز از 11 بازی، صدرنشین جدول رده‌بندی کنفرانس شرق MLS است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فوتشال در مازندران؛ فوتبال در گل و شُل شالیزار
  • دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • لیونل مسی در آمریکا جایزه گرفت
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • مارینوس اوزونیدیس: ۲ یا ۳ شانس خوب را از دست دادیم
  • سلگی: رویکرد حمایتی در اعزام گلبال به پارالمپیک داریم