Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، داریوش حسن نژاد امروز دوشنبه در سخنانی گفت: حدود ۵۰۰ هکتار از اراضی بستر و حریم رودخانه‌ها در لرستان تصرف شده که تاکنون بیش از ۲۴۹ هکتار آن رفع تصرف شده است.

وی اظهار داشت: حفاظت از اراضی و حریم بستر رودخانه‌ها به عنوان شریان‌های حیاتی در انتقال آب بسیار ضروری است که در این راستا سال گذشته کارگروه آزادسازی بستر رودخانه‌ها در استان تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان افزود: حذف عوامل در حریم رودخانه و رفع تصرف یا تعیین تکلیف در بستر رودخانه‌ها در دستور کار قرار گرفت که در این راستا بیشترین تصرفات رودخانه‌های استان مربوط به خرم آباد، ازنا و سلسله است.

حسن نژاد تصریح کرد: در شهرستان‌های خرم آباد و سلسله در سنوات گذشته اقداماتی برای رفع تصرفات صورت گرفته است.

وی با اشاره به تشکیل پرونده‌های تخلف در تصرف حریم رودخانه‌ها بیان داشت: ۴۳۳ پرونده تخلف شناسایی شده در این راستا تشکیل شده است که پیگیری آنها جهت اجرا در دستور کار قرار دارد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان بیان کرد: در شهرستان ازنا در حال حاضر ۳۲ پرونده، در شهرستان الیگودرز ۲۶ پرونده، در شهرستان چگنی ۱۰ پرونده، در سلسله ۱۵۶ پرونده، در کوهدشت ۳۵ پرونده، در دلفان ۱۳ پرونده، در پلدختر ۲۲ پرونده، در خرم آباد ۹۸ پرونده و در شهرستان دورود ۴۱ پرونده در مراحل اتمام رسیدگی و شروع عملیات آزاد سازی حد بستر و حریم قرار دارد.

کد خبر 4955672

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت آب منطقه ای لرستان خرم آباد رودخانه ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان ایلام بیرجند آتش سوزی مجلس شورای اسلامی استانداری سمنان مواد مخدر خطبه های نماز جمعه بستر رودخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۷۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد موالی زاده عصر امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تکمیل شدن ظرفیت سد دز و رهاسازی آب، بر بالا آمدن آب رودخانه دز هشدار داد.

وی ادامه داد: شهروندان به ویژه اهالی روستاهای اهواز و دزفول از تردد و توقف در حاشیه و حریم رودخانه‌های دز و کارون خودداری کنند.

فرماندار اهواز گفت: با توجه به رهاسازی آب سد دز، به روستاهای حاشیه رودخانه‌ها اطلاع رسانی شده است.

کد خبر 6096546

دیگر خبرها

  • ۷۵ هکتار از اراضی ملی کردستان رفع تصرف شد
  • تصویب طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد برای نخستین‌بار
  • تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی
  • سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • ضرورت تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • بازگشایی و رفع تصرف ۹۱ هکتار از اراضی رودخانه‌ای
  • اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • هشدار رهاسازی آب سد سفیدرود در گیلان
  • مردم از تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند