Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل سازمان جهانی گردشگری طی نامه‌ای به وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از اقدامات دولت جمهوری اسلامی ایران، هنگام شیوع کووید۱۹ تمجید و قدردانی کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی؛ زوراب پولولیکاشویلی طی نامه‌ای از تلاش‌های سازنده دولت ایران هنگام شیوع کووید۱۹ قدردانی کرد و گفت: «مجموعه اقداماتی که وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایران مطابق با شیوه نامه‌ها و توصیه‌های UNWTO به‌عمل آورده، به‌عنوان اقدامی مؤثر در کاهش تأثیر این بحران بر گردشگری، شایسته تمجید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
او با ارج نهادن و حیاتی دانستن حضور آقای مونسان بر مسند این وزارتخانه، افزود: «میان همه بخش‌های اقتصادی، گردشگری سخت‌ترین ضربه را خورده و تأثیر ویرانگر این بحران، هزینه‌های سنگینی روی معیشت مردم و تلاش‌هایمان برای رسیدن به اهداف توسعه پایدار گذاشته است.»
دبیرکل سازمان جهانی گردشگری در ادامه خطاب به آقای مونسان، گفت: «همانگونه که شاهد بازگشایی آهسته و با احتیاط در جهان هستیم، چنانچه جناب‌عالی نیز به درستی اشاره کردید، گردشگری داخلی در این مسیر بازیابی، پیشگام خواهد بود. در همین راستا، باعث مسرت است که فعالیت UNWTO به رهبری کمیته جهانی بحران گردشگری، برای نهاد تابعه جنابعالی در شروع مجدد فعالیت‌های گردشگری به شیوه‌ای امن، یکپارچه و مسؤول مفید بوده است. اقدامات مندرج در نامه جناب‌عالی را، UNWTO به‌دقت مرور کرده و هرگونه مساعدتی را برای پشتیبانی از این تلاش‌ها ارائه می‌کند.»
او در این نامه دوباره از آقای مونسان برای حضور در صد و دوازدهمین نشست شورای اجرایی UNWTO که ۱۵ تا ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۰ (برابر با ۲۵ تا ۲۷ شهریور) در تفلیس گرجستان برگزار می‌شود، دعوت کرد و افزود: این نشست یکی از نخستین نشست‌های حضوری UNWTO بوده و باعث افتخار این‌جانب است تا در آن‌جا به جناب‌عالی خوشامد بگویم. بار دیگر از این فرصت برای تجدید ابراز بالاترین مراتب ارادت و احترام نسبت به جناب‌عالی استفاده می‌کنم. برچسب ها: گردشگری ، کرونا ، ایران ، میراث فرهنگی ، صنایع دستی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: گردشگری کرونا ایران میراث فرهنگی صنایع دستی میراث فرهنگی جناب عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۹۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حسن محمدی ادیب در دیدار با معاون گردشگری وزارت میراث‌ فرهنگی ضمن پیگیری اعتبارات آموزشی، رویدادها و زیرساخت‌های حوزه گردشگری استان گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل گردشگری، رویدادهای مهمی در حوزه گردشگری استان اردبیل برای روزها و ماه‌های آینده تدوین شده است که در همین راستا انتظار تأمین اعتبارات و تسهیل شرایط را از سوی معاونت گردشگری داریم.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل افزود: علاوه بر رویدادهای مهمی که در حوزه گردشگری برنامه‌ریزی شده است، اقدامات زیرساختی و زیربنایی متعددی نیز در دستور کار اداره کل میراث‌ فرهنگی استان اردبیل قرار دارد که در این راستا نیز نیازمند همراهی وزارتخانه هستیم.
وی اضافه کرد: اقدامات آموزشی و توانمندسازی نیروهای شاغل در تاسیسات گردشگری استان یکی از اهداف ما است و در این راستا با هماهنگی مدیرکل آموزش گردشگری وزارتخانه، دوره‌های آموزشی لازم با تامین اعتبار برای این دسته از نیروهای شاغل در حوزه گردشگری برگزار می‌شود.
محمدی ادیب ادامه داد: همچنین امور مربوط به زیرساخت‌های گردشگری و پرداخت تسهیلات حمایتی برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری از جمله مواردی است که نیاز داریم با همکاری اداره کل و وزارتخانه و تامین اعتبارات لازم اقدامات مهمی را در این راستا انجام دهیم.

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • انعقاد تفاهم‌نامه مشترک حوزه گردشگری با ۶ استان در نمایشگاه ایران اکسپو
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل
  • تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل
  • مسجد جامع ارومیه قابلیت جهانی شدن را دارد
  • تله‌کابین می‌تواند به رونق گردشگری کرمانشاه کمک کند
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری