Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، دیروز فیلمی از رها شدن کیت‌های تشخیص کرونا در خیابان‌های ایرانشهر استان سیستان بلوچستان در فضای مجازی داغ شد. ما هم این موضوع را از معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر پیگیری کردیم. دادگر درباره این اتفاق گفت: این‌ها لوله‌های آزمایشگاه معمولی هستند و هیچ ربطی به کیت‌های بیماری کرونا ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق مشخصاتی که روی لوله‌های کیت‌ها ثبت شده است، این لوله‌ها برای یک آزمایشگاه خصوصی سطح شهر است، البته این امر از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است که با آزمایشگاه برخورد لازم صورت گیرد تا دیگر موارد مشابه در آینده رخ ندهد.

بیشتر بخوانید

پاسخ به سوالات پزشکی شما

آیتم دوم نسخه این هفته در مورد مراسم‌‌های عروسی‌ استان تهران است که با وجود ممنوعیت فعالیت تالار‌ها در پایتخت، همچنان این صنف به کار خود ادامه می‌دهند! طبق گفته‌ زالی رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، تنها در یک مراسم عروسی ۴۰ نفر به کرونا مبتلا شدند و در استان خوزستان که مردم به این هشدار‌ها توجهی نمی‌کنند آمار کرونا در حال افزایش است. باید گفت یک شب عروسی به یک بیماری خطرناک نمی‌ارزد.

بیشتر بخوانید

پاسخ به سوالات دانشجویی شما

یکی از مشکلات مردم خرمشهر که این روز‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند دفن عزیزانشان با دستان خودشان است که ما این موضوع را از شهردار خرمشهر پیگیری کردیم، اما کسی از مسئولان این بخش پاسخگوی ما نبود!

شما می‌توانید سوژه های و مشکلات خودتان را به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵  ارسال کنید تا ما آن ها را پیگیری کنیم.

بیشتر بخوانید

پاسخ به سوالات دانش‌آموزی شما

انتهای پیام/     

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کیت تشخیص کرونا ویروس کرونا کیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۰۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد

روح الله سرگزی  اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های عضو مدیریت بحران در برابر هر گونه سیل احتمالی در نواحی مرکزی و جنوبی سیستان و بلوچستان آمادگی دارند.

وی از شهروندان خواست که جوانب احتیاط را رعایت کرده و از ترددهای غیرضروری در مسیرهای ارتباطی، اسکان در مسیل‌ها، حاشیه رودخانه‌ها و پایین دست سدها خودداری کنند.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: میزان بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید که بیشترین میزان بارندگی استان طی روز جاری بوده است.

محسن حیدری اظهار کرد: از ۵۶ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی سیستان و بلوچستان گزارش باران مخابره شد که تاکنون در زاهدان ۳.۳، چاه رحمان از توابع زاهدان ۳۰، زهک ۴.۶، میرجاوه و سنگان۱۲ میلی متر باران باریده است.

وی بیان کرد: بارش های بهاری تا جمعه در سیستان و بلوچستان تداوم دارد، در زاهدان، نواحی شمالی و ارتفاعات مرکزی و جنوبی استان، پنجشنبه در بعدازظهر و شب رگبار و رعد و برق، در برخی نقاط تگرگ و وزش بادشدید موقتی پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در این مدت احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی وجود دارد. برای شمال استان از جمعه وزش باد در برخی ساعات و گرد و خاک انتظار می رود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • نجات جوجه جغد‌هایی که به بیرون لانه پرتاب شده بودند + فیلم
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • نجات جوجه جغد‌ها در پاسارگاد
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • کارگران رکن اصلی تولید در سال جهش تولید
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد