Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@03:20:32 GMT

آمادگی یمن برای مقابله با رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۱۵۷۹

آمادگی یمن برای مقابله با رژیم صهیونیستی

"ضیف الله الشامی" وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی وابسته به انصارالله دوشنبه شب به شبکه خبری "المسیره" این کشور گفت: همانگونه که فرمانده انقلاب اعلام کردند، ملت یمن برای مقابله با رژیم صهیونیستی یا هر دشمن دیگری که بخواهد به خاک این کشور تعدی و عزت ما را خدشه دار کند، در آمادگی کامل به سر می‌برد.

الشامی افزود: تجاوز به یمن تنها برای مقابله با پروژه قرآنی صورت گرفت و آنچه که امروز اتفاق می‌افتد تلاش برای عادی سازی روابط با اسرائیل بوسیله مزدوران یمنی است که در چارچوب این موضوع روی می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی یمن افزود: بسیار مشتاقیم متجاوزان حمله به یمن، دشمن صهیونیست را رها کنند تا این رژیم خود برای نبرد با ما به میدان بیاید و ما به یاری خداوند آن را شکست دهیم.

الشامی با اشاره به این که "حمله به یمن در چارچوب آماده سازی کامل برای گسترش نفوذ رژیم صهیونیستی در منطقه" انجام می‌شود، اظهار کرد: اسرائیل، به خاطر موقعیت راهبردی یمن، آن را تهدیدی برای خود می‌داند، به همین دلیل تلاش کرده است، از طریق امارات بتواند جاپایی در یمن پیدا کند.

وی یادآور شد: مزدوران یمنی با رژیم صهیونیستی ارتباط گرفته‌اند که از آن جمله می‌توان به دیدار "خالد الیمانی" (وزیر خارجه پیشین دولت مستعفی یمن) با "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسرائیل و اظهارات کسانی که خود را "شورای انتقالی" می‌نامند، اشاره کرد.

انصارالله یمن فوریه ۲۰۱۹ (بهمن/ اسفند ۹۷) اعلام کرد که الیمانی در آن زمان پذیرفته بود که در جریان کنفرانس ضد ایرانی ورشو در لهستان در کنار نتانیاهو قرار گیرد.

اظهارات الشامی در حالی است که روزنامه اسرائیل هیوم (اسرائیل امروز) روز دوشنبه در مقاله‌ای با عنوان "دوستان محرمانه جدید اسرائیل در یمن" به شورای انتقالی جنوب که مورد حمایت امارات است، اشاره کرد.

"هانی بن بریک" معاون رییس شورای انتقالی جنوب نیز روز یکشنبه در توییتی نوشت که این گروه هیچ منعی برای ایجاد رابطه با اسرائیل ندارد.

"اویل اشنایدر" نیز در مقاله اسرائیل هیوم نوشت: با وجود آن که شورای انتقالی جنوب در یمن هیچ رابطه دیپلماتیک با اسرائیل ندارد، اما نشانه‌های مثبتی در خصوص رویکرد این گروه به سوی تل‌آویو دیده می‌شود.

مقاله نویس روزنامه صهیونیستی اسرائیل الیوم همچنین از سفر برخی از شهروندان یمنی به اسراییل که یهودی نیستند، پرده برداشت.

از سوی دیگر بر پایه همین گزارش، « الخضر السلیمانی » مدیر دفتر روابط خارجی شورای انتقالی اعلام کرد که این شورا در صورت فراهم شدن شرایط، آماده برقراری روابط با اسراییل است.

شورای انتقالی جنوب در سال ۲۰۱۷ پس از برکناری «عیدروس الزبیدی» استاندار پیشین عدن با حمایت ابوظبی تشکیل و هدف آن استقلال مجدد بخش جنوبی یمن اعلام شد.

برچسب‌ها یمن شورای انتقالی جنوب رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یمن شورای انتقالی جنوب رژیم صهیونیستی یمن شورای انتقالی جنوب رژیم صهیونیستی شورای انتقالی جنوب رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۱۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، حزب‌الله اعلام کرد که «فرج‌الله علی حمود» ملقب به «ساجد» از اعضای این جنبش در راه قدس به شهادت رسیده است.

براساس این گزارش وی از ساکنان دهستان «کفرکلا» در جنوب لبنان بود که در بمباران رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسیده است.

ساعاتی پیش از این نیز رژیم صهیونیستی با حمله به یک خودروی شخصی، دو فرمانده نیروهای فجر شاخه نظامی جماعت اسلامی لبنان به نام‌های مصعب و بلال خلف را به شهادت رساند.

کد خبر 847458 منبع: مشرق برچسب‌ها لبنان خبر ویژه شهید لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • هیات حماس فردا راهی قاهره خواهد شد
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس
  • تحلیل اندیشکده آمریکایی از توان پهپادی و موشکی ایران
  • توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج
  • مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند
  • اندیشکده شورای آتلانتیک: ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • اندیشکده شورای آتلانتیک : ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی
  • برد موشک‌های حزب‌الله برای رسیدن به هر نقطه‌ای از اسرائیل کافی است