Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزش عالی لارستان ؛ این جوان نخبه توانست در پروژه کارشناسی اش و با کمک وهدایت استاد راهنمای خود دکتر لادن صادقی خرمی از این مجتمع راهی مسابقات ملی فناورد شود و با خلق ایده و خلاقیت، افتخار آفرینی کند.

به گفته دهقان مسئول روابط عمومی مجتمع آموزش عالی لارستان، شبکه چهارم سیمای جمهوری اسلامی مسابقه ای را تحت عنوان (فناورد) و از تاریخ ۱۷ خرداد آغاز کرد که بیش از ۱۴ هزار نفر از سراسر کشور در این مسابقه علمی شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این ۱۴ هزار نفر بیش از یکهزار و ۱۲۰ طرح را در رشته های مختلف (هفت رشته) ارایه دادند که از هر رشته،  ۶ طرح پذیرفته شدند.

دهقان گفت: در هر قسمت از این مسابقه فناورد، هفت شرکت کننده با تجربیات مختلف در حوزه های معماری، الکترونیک، سرمایه گذاری هوشمند، طراحی هویت بصری، طراحی بسته بندی، تبلیغات، طراحی کاراکتر و رشته کارآفرینی  شرکت کردند و در هر قسمت سه داور طرح ها و ایده های شرکت کنندگان را ارزیابی و برنده نهایی را اعلام کردند.

وی  ادامه داد: جعفری از دانش آموختگان مجتمع آموزش عالی لار، در قالب اجرای پروژه خود تحت عنوان" خانه هوشمند " اقدام به ساخت، کنترل و تنظیم مواردی همچون آبیاری هوشمند بر پایه رطوبت خاک و هوا، کنترل روشنایی منزل بر اساس میزان نوع محیط، دزدگیر نوری برای در ورودی منزل ، دزدگیر لرزشی برای ورود غیر مجاز از پنجره (شکسته شدن شیشه) و قطع شدن برق و مکش هوای آلوده به سمت فضای آزاد درصورت فعال شدن سنسور نشست گاز از طریق تلفن همراه یا به‌صورت خودکار کرد.

این دانش آموخته مجمع آموزش عالی لارستان شب گذشته (دوم تیرماه ۹۹) توانست با کسب رتبه پنجم رشته برق و الکترونیک و با خلق ایده خلاقانه و فناورانه خود علاوه بر موفقیت در این مسابقه علمی و ملی فرصت معرفی خود و همچنین زمینه تولید انبوه پروژه اش را نیز در آینده فراهم کند.

فناورد یک پلتفرم حل مسئله به شیوه «نوآوری باز» و از طریق جمع‌سپاری است. مجموعه رقابت‌های تخصصی فناورد در پاسخ به نیازها و دغدغه‌های صنایع و سازمان‌های گوناگون از سال ۱۳۹۳در دانشگاه صنعتی شریف آغاز شد.

این رویداد علمی مورد تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و یکی از ۱۰ رویداد رسمی مورد تایید بنیاد ملی نخبگان است.

مجتمع آموزش عالی لارستان، از سال ۱۳۹۲ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

شهرستان لارستان در سال ۱۳۸۸ با تصویب هیات دولت به فرمانداری ویژه ارتقا یافت. این شهرستان به مرکزیت لار در فاصله ۳۷۸ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها خلاقیت شرکت دانش بنیان لارستان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلاقیت شرکت دانش بنیان لارستان فارس خلاقیت شرکت دانش بنیان لارستان فارس آموزش عالی لارستان مجتمع آموزش عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۲۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم

ایسنا/بوشهر  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم و افزایش دوبرابری ظرفیت انتقال آب به این شهرستان خبرداد.

 ابوالحسن عالی گفت: خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم به طول ۹.۷ کیلومتر و با هفتصد میلیارد ریال اعتبار در دست احداث است.

وی بیان کرد: از مجموع عملیات پروژه یاد شده ۷.۷ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ میلیمتر چدن داکتیل و ۲ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ فولادی اجرا خواهد شد.

عالی ادامه داد: پروژه خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و در قالب پروژه جهاد آبرسانی در دست احداث است و براساس برنامه باید تا تیرماه امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر یادآور شد: در اجرا پروژه یاد شده تاکنون 400 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی در حال اجراست.

وی اظهار کرد: اتمام این پروژه در ارتقاء سطح کمی و کیفی آب شرب روستاهای شهر دیلم نقشی قابل توجه ایفا می‌کند و قادر است ظرفیت انتقال آب به این شهرستان را به دو برابر مقدار کنونی افزایش دهد لذا بر همین اساس تلاش می‌شود در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

عالی افزود: امید است با نقش‌آفرینی و مسئولیت‌پذیری بیشتر مشترکان دیلمی شاهد تقویت پایداری آب شرب در این مناطق باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • کارگروه آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی استان برگزار شد
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • بهره‌برداری از فاز اول سایت مجتمع آموزش عالی سراوان
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم