Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه فرانسوی خبر داد با سقوط آمیان به دسته پایین هافبک ایرانی این تیم در تابستان به تیم جدیدی می رود.

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «le11amienois» فرانسه امروز در گزارشی به وضعیت سامان قدوس، هافبک ایرانی آمیان با سقوط این تیم به دسته پایین پرداخت.

این رسانه فرانسوی نوشت: قرارداد قدوس با آمیان تا سال 2023 اعتبار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یکی از بازیکنان با قرارداد بلندمدت است. البته هافبک ایرانی جزو بازیکنانی نیز است که بیشترین دستمزد را دریافت می کند. به همین خاطر او در نقل و انتقالات تابستانی می تواند گزینه خوبی برای فروش باشد.

با سقوط آمیان به دسته پایین تر به نظر نمی رسد قدوس فصل آینده پیراهن آمیان را برتن کند. آمیان منتظر پیشنهاد مناسبی است تا این بازیکن را با قیمت مناسب بفروشد. رابطه این بازیکن با آمیان داستان عاشقانه نیست و به نظر به پایان خط رسیده است.

انتهای پیام/ا

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سامان قدوس لیگ فرانسه تیم جدید هافبک ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۲۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش خودروهای وارداتی از ساعت ۱۶ امروز + اسامی خودروها

فروش خودروهای وارداتی از ساعت ۱۶ امروز برای آن دسته از متقاضیان که اسفندماه ۱۴۰۱ در سامانه یکپارچه پول بلوکه کرده بودند آغاز می شود. - اخبار اقتصادی -

تقدسی مدیر سامانه یکپارچه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، از آغاز فروش خودروهای وارداتی از ساعت 16 امروز 16 اردیبهشت ماه خبرداد و گفت: این طرح فروش مشمول آن دسته از متقاضیان است که در اسفندماه 1401 در سامانه یکپارچه پول بلوکه کرده بودند.

وی در رابطه با جزئیات خودروهای عرضه شده ، افزود: در این مرحله دو خودروی برقی شامل هوندای برقی معین خودرو و لونا برقی ایران‌خودرو عرضه می شود. 

خودروی هیبریدی لاماری آرین پارس و نیسان سانی بنزینی هم در لیست خودروهای عرضه شده هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • مردم ایران عصبانی و بیش از اندازه حسود هستند، اگر به زنی نگاه کنی کشته می‌شوی!
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از ساعت ۱۶ امروز + اسامی خودروها
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • مدیریت عجیب آمریکایی‌ها؛ بیرمنگام به دسته سوم انگلیس سقوط کرد
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • شب سیاه در لیگ دو فرانسه: مرسی سیتی! (عکس)
  • شوک بزرگ به شگفتی‌سازان لالیگا؛ احتمال سقوط به دسته 2 و محرومیت از لیگ قهرمانان!
  • آینده سازان، پیروز فینال نخست لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال
  • یک شهر به دنبال بقای داماش گیلان