Web Analytics Made Easy - Statcounter

از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان همدان یک هزار و 376 نفر به این ویروس مبتلا شده اند.

منچهر کرمی در گفتگو با خبرنگار برنا از همدان با اشاره به اینکه تعداد بیماران کرونایی در استان همدان همچنان رو به افزایش است، گفت: در حال حاضر ۳۹۰ بیمار مبتلا و مشکوک به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان همدان بستری هستند که تاکنون تست کرونای ۱۴۲ نفر از این ۳۹۰ بیمار مثبت اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از فوت ۱۴۶ نفر در استان بر اثر بیماری کرونا خبر داد و بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا ویروس در کشور،  هزار و ۳۷۶ نفر در استان همدان به این بیماری مبتلا شده اند که طی روز‌های اخیر روزانه بیش از ۳۰ مورد جدید کرونایی در استان به آن اضافه می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان به استفاده از ماسک در معابر عمومی تاکید کرد و گفت: روند شیوع این ویروس در شهرستان‌های همدان، ملایر و نهاوند بیشتر از سایر شهرستان‌ها شده است.

وی با اشاره به آمار تفکیکی مبتلایان به ویروس کرونا را در شهرستان های استان همدان، گفت: تاکنون در شهرستان اسدآباد ۷۷ مورد، در شهرستان بهار ۱۳۰ مورد، در شهرستان رزن ۶۶، در شهرستان ملایر ۱۸۵، در شهرستان همدان ۵۴۴ مورد، در شهرستان فامنین ۱۹ مورد، در شهرستان کبودرآهنگ ۱۰۱، در شهرستان تویسرکان ۶۰ مورد و در شهرستان نهاوند ۱۹۴ مورد به بیماری  کرونا مبتلا شده اند .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان همدان اینفوگرافیک مبتلایان به ویروس کرونا استان همدان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۳۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها

امیررضا یوسفیان در نشست آغاز به کار گارگاه آموزشی مراکز معاینه فنی خودرو‌ها استان با حضور کارشناسان ارشد حوزه راهداری وزارت کشور گفت: هم اکنون ۱۱ مرکز معاینه فنی خودرو‌های سبک با ۱۶ خط بررسی و معاینه خودرو تک سوز و دوگانه سوز در استان همدان فعال است.

او با بیان اینکه مشکلات مراکز معاینه فنی خودرو در استان در این کارگاه‌ها بررسی می‌شود گفت: در بحث آمد و شد‌های شهری و کم کردن چگالی ترافیک در راه‌های ارتباطی استان آنچه مهم است فرایندسازی صدور مجوز برای مراکز شهرستانی است که در این جلسه بررسی شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان گفت: مراکز غیرمجاز نصب مخازن گاز خودرو در سال‌های گذشته آسیب‌های جدی به خودرو‌ها و سرنشینان وارد کرده است که اکنون با نظارت‌های دقیق، مخازن پیاده، چک و دوباره تعبیه و در این راستا مراکز غیر استاندارد نصب مخزن گاز خودرو شناسایی می‌شود.

یوسفیان با اشاره به همکاری چشمگیر پلیس راه و راهور در راستای کم کردن کاهش فاکتور‌های تصادف در حوزه درون و برون شهری گفت: سلامت فنی خودروها، انسان و جاده سه عوامل تصادف هستند که در این نشست همه موارد با عنوان کارگاه‌های آموزشی بررسی می‌شود که امیدواریم خروجی مناسبی داشته باشد.

او گفت: تمام موضوعات و مشکلات مراکز معاینه فنی خودرو احصا، اعلام و بر اساس جمع بندی استان‌ها، آیین نامه‌ها به‌روز صادر می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان گفت: اگر همه وسایل نقلیه به طور کامل معاینه فنی شود آلودگی هوا به میزان چشمگیری کاهش می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • «پل طبیعت» امشب قرمز رنگ می‌شود
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • آب تالوار آرسنیک ندارد/ نیترات آب در دشت شهرستان بهار بالاست
  • ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها