Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین از تصویب سه قطعنامه در حمایت از فلسطین در جریان نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، ریاض المالکی، وزیر امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی اعلام کرد که شورای حقوق بشر سازمان ملل در چهل‌ و سومین نشست خود که به دلیل شیوع کرونا با تأخیر برگزار شد، سه قطعنامه را در حمایت از فلسطین تصویب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره افزود: اکثریت قریب به اتفاق کشورهای عضو شورای حقوق بشر به سه قطعنامه درباره شهرک‌های اسرائیل در اراضی اشغالی فلسطین از جمله قدس، حق ملت فلسطین برای تعیین سرنوشتشان و وضعیت حقوق بشر در اراضی اشغالی فلسطین از جمله قدس شرقی رأی مثبت دادند.

المالکی در ادامه تأکید کرد: این قطعنامه‌ها زمانی تصویب شد که باید با طرح دولت نژادپرست اسرائیل برای الحاق بخش هایی از اراضی فلسطین مقابله کرد و قطعنامه‌های مذکور و به ویژه قطعنامه مربوط به شهرک‌ها آن را محکوم می‌کنند.

این مقام فلسطینی همچنین تصریح کرد: دولت فلسطین در قطعنامه مربوط به شهرک‌ها از کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل می‌خواهد که برای تهیه یک گزارش از آثار شهرک سازی و اقدامات دیگر در زمینه الحاق بر حقوق ملت فلسطین  و همچنین جنایات رژیم اشغالگر تهیه کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شورای حقوق بشر سازمان ملل الحاق کرانه باختری رژيم صهيونيستي تشکیلات خودگردان فلسطین شورای حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۳۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با برپایی تجمع خودجوش از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، عصر امروز یکشنبه، نهم اردیبهشت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در تجمعی خودجوش حمایت خود را از دانشجویان معترض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در کشورهای اروپایی و آمریکا اعلام کردند.

دانشجویان تجمع کننده برخورد با تجمع‌های انسان دوستانه و مدافع حقوق مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرده و این نوع برخورد را نقض حقوق بشر و آزادی بیان در کشورهای مدعی دموکراسی دانستند.

دانشجویان در این تجمع با شعار دادن مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم اعلام کردند.

کد خبر 748894

دیگر خبرها

  • اروپا در حال سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز در حمایت از فلسطین است
  • هرج و مرج در شمال اراضی اشغالی و هجمه تند ضد مقامات صهیونیست
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس
  • صدور مصوبه کارگروه امور زیربنایی برای ۵۷ شهرک مسکونی
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • تصویب احداث ۲شهرمولد کشاورزی در بوشهر
  • عربستان پیش‌نویس قطعنامه آتش‌بس در غزه را به سازمان ملل می‌برد