Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه نیویورک تایمز، دو تن دیگر از کارکنان ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، که در تجمع انتخاباتی شنبه شب او در شهر تالسا در ایالت اکلاهما شرکت داشتند، به جمع شش تن دیگر از تیم تبلیغاتی وی پیوستند که قبل از برگزاری آن رویداد که اولین تجمع انتخاباتی از ماه مارس بود، به کرونا مبتلا شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ روز دوشنبه در حالی این خبر را اعلام کرد که پیشتر اطمینان داده شده بود شیوع محدود این بیماری در میان کارکنان ستاد انتخاباتی مهار شده و هیچیک از کارکنان که آزمایش کرونای آن‌ها مثبت بوده است، در آن صحنه حضور نداشتند.

به گفته تیم مرتاق، مدیر ارتباطات ستاد انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا، تست کرونای دو تن دیگر از تیم تبلیغاتی به هنگام انجام دور دیگری از آزمایش‌ها مثبت نشان داده شد و گرچه آن دو در آن مراسم حضور داشتند، ولی تمام مدت ماسک زده بودند.

او گفت ستاد انتخاباتی فورا به محض مثبت شدن تست کرونای آن کارکنان اقدامات لازم برای قرنطینه و اجرای پروتکل‌های بهداشتی در ارتباط با ردیابی تماس‌های آن‌ها را به اجرا گذاشت.

هنوز معلوم نیست کارکنانِ کرونا گرفته با چه تعدادی از مردم در آن تجمع انتخاباتی در تماس بودند و آیا هیچیک از آن‌ها با رئیس جمهور یا مایک پنس، معاون وی، که در آن تجمع حضور داشت، تماس داشتند یا نه.

قبل از برگزاری تجمع روز شنبه‏، تست کرونای شش تن از اعضای تیم تبلیغاتی ستاد انتخاباتی رئیس جمهور مثبت شده بود که اتفاقی هشدار دهنده بود و ستاد انتخاباتی ترامپ در تلاش برای کم اهمیت جلوه دادن آن گفت که آن تست‌ها بخش کوچکی از صد‌ها تست انجام شده در مورد کارکنان ستاد انتخاباتی بود.

با وجود افزایش موارد ابتلا به کرونا در تالسا، ستاد انتخاباتی ترامپ امیدوار بود استادیوم ۱۹ هزار نفری کاملا پر شود. اما به گفته اداره آتش نشانی شهر، در نهایت حدود شش هزار و ۲۰۰ نفر در آن تجمع حضور یافتند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ ویروس کرونا انتخابات آمریکا انتخاباتی ترامپ ستاد انتخاباتی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۴۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه بعد از نماز ظهر جلوی سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.

کد خبر 6089489

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • تجمع اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی فلسطین
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • قبرس ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه را از سر گرفت
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان