Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نخست وزیر روسیه علت پایین بودن میزان مرگ و میر در اثر ابتلا به ویروس کرونا در این کشور را اقدامات به‌موقع، آزمایشات گسترده برای تشخیص آلودگی و تهیه سریع تجهیزات پزشکی لازم نامید. ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "تاتیانا گالیکووا" معاون نخست وزیر روسیه علت پایین بودن موارد مرگ و میر در اثر ابتلا به ویروس کرونا در این کشور را توضیح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گالیکووا که شب گذشته در یک مصاحبه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: «روسیه با شیوع ویروس کرونا در چین، در اولین اقدام، مرزهای خود با این کشور را بست. در ابتدا ما فکر می کردیم که تهدید اصلی از آنجا ناشی می شود و همانطور که می دانید، مدت طولانی نیز کشور در امان بود و تا اواخر ماه آوریل (اوایل اردیبهشت ماه) تنها تعدادی کمی از شهروندان روس به عفونت کرونا مبتلا شده بودند. از همان ابتدای گسترش این عفونت در روسیه، آزمایشات برای تشخیص عفونت را افزایش داد و از این طریق، باعث تشخیص به موقع آلودگی افراد و در نتیجه افزایش امکان درمان مبتلایان و در نهایت کاهش مرگ و میر کم ناشی از بیماری کووید-19 شد.»

وی یادآور شد: «روسیه خیلی زود اقدامات ممنوعیتی لازم برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا را در نظر گرفت. اقدامات اولیه - افزایش آزمایش، ساده کردن ثبت نام برای تست، و سپس اجازه استفاده از سیستم‌های تست یکبار مصرف بدون ثبت نام و همچنین تهیه سریع تجهیزات و لوازم پزشکی برای کنترل شیوع بیماری بسیار مؤثر بودند.»

سطح فقر در روسیه به نصف کاهش خواهد یافت

معاون نخست وزیر روسیه در بخش دیگری از این مصاحبه ابراز عقیده کرد که ممکن است سطح فقر در کشور به نصف برسد.

به گفته وی، با توجه به اقدامات صورت گرفته در زمینه حمایت اقتصادی، ما انتظار داریم که سطح فقر در روسیه به نصف کاهش یابد.

گالیکووا با اشاره به اینکه فقر یکی از اصلی ترین مشکلات در کشور است، هدف اصلی راهبردی دولت را افزایش حداقل دستمزد عنوان کرد، هرچند به عقیده وی، این اقدام همچنان ناکافی است و باید بسته های حمایتی دیگری در نظر گرفته شود.

معاون نخست وزیر همچنین یادآور شد که مقامات روس تنها زمانی تصمیم گرفتند که به افتخار هفتاد و پنجمین سالگرد پیروزی در جنگ بزرگ میهنی، رژه نظامی و همه پرسی مربوط به اصلاحات در قانون اساسی را برگزار کنند که از کاهش شیوع ویروس کرونا در روسیه اطمینان پیدا کردند.

بدین ترتیب، وی این نظریه را رد کرد که تصمیم گیری برای کاهش محدودیت‌های اعمال شده، به خاطر فراهم سازی شرایط برای برگزاری این دو رویداد بوده است.

لغو کامل محدودیت‌ها در روسیه حداقل تا اوایل سال 2021 ممکن نیستلغو "قرنطینه خانگی" و محدودیت‌های تردد در شهر مسکوامکان تولید انبوه واکسن کرونا در روسیه در پاییز امسال

انتهای پیام/

 

R7535/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بیماری کووید-19 ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیماری کووید 19 ویروس کرونا بیماری کووید 19 ویروس کرونا معاون نخست وزیر ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۶۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه

معاون رئیس مرکز هماهنگی روسیه در پایگاه «حمیمیم» سوریه از منهدم کردن دو پایگاه متعلق به گروه‌های تروریستی در سوریه خبر داد.

به گزارش ایسنا، «یوری پوپوف» معاون مرکز هماهنگی روسیه در پایگاه «حمیمیم» سوریه در جریان کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد نیروی هوایی روسیه دو پایگاه تروریست‌هایی که منطقه التنف را ترک کرده بودند، منهدم کرد. این افراد مسلح در مناطق صعب‌العبور در رشته کوه‌های «العمور» واقع در استان «حمص» پناه گرفته بودند.

براساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، پوپوف همچنین تصریح کرد در منطقه التنف روزانه ۹ مورد نقض حریم هوایی توسط جنگنده‌های از نوع «اف -۱۵»، تایفون، تاندربولت و هواپیماهای اطلاعاتی از نوع «ام سی ۱۲ دبلیو» ثبت شده است.

خبرنگار اسپوتنیک گزارش داد که صبح روز جمعه اعضای گروه تروریستی داعش حملات گسترده‌ای به تعدادی از مناطق وابسته به نیروهای هم‌پیمان ارتش سوریه در صحرای «السخنة» در حومه شرقی حمص در شرق سوریه انجام دادند و درگیری‌های خشونت‌باری میان دو طرف رخ داد.

تروریست‌های مسلح هرازگاهی دست به حملاتی به شمال غرب سوریه می‌زنند و روستاها و مناطق در حومه حماه و حلب را هدف قرار می‌دهند و ارتش سوریه به مقابله با این حملات می‌پردازد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • مقام سابق آمریکایی: فرانسه اولین نظامیان خود را به اوکراین فرستاده است
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • مقام صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را به پرتگاه می‌کشاند
  • توضیح وزیر کشور درباره تقسیم استان تهران
  • معلم انسانی‌ترین و گرمترین عنصر نظام آموزشی است
  • سهم اقتصاد روسیه از اقتصاد جهانی به پایین‌ترین سطح می رسد
  • توضیح وزیر کشور درباره کشتی توقیف شده پرتغالی
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • توضیح سالیوان درباره کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین