Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@00:11:26 GMT

اهواز، تابستان امسال خاموشی ندارد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۷۸۷۹

اهواز، تابستان امسال خاموشی ندارد

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: در تابستان امسال هیچ خاموشی ناشی از کمبود برق در اهواز نخواهیم داشت.

حسن کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص احتمال وقوع خاموشی در تابستان اظهار کرد: با شروع تابستان، خوشبختانه شهروندان اهوازی در مصرف برق همکاری بسیار خوبی داشته‌اند، به شکلی که روز اول تابستان در اهواز شاهد وضعیت سبز مصرف برق بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هرچه مردم در مصرف بهینه و صحیح برق با صنعت برق همراهی بیشتری داشته باشند، فعالین حوزه برق نیز در خدمات‌دهی و پایداری برق موفق‌تر عمل خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: اغلب خاموشی‌هایی که در ساعت پیک مصرف در سطح شبکه رخ می‌دهد ناشی از عدم رعایت الگوی مصرف و همزمانی با هوای گرم است که باعث بروز حوادثی روی شبکه می‌شود.

کریمی گفت: در تابستان امسال هیچ خاموشی ناشی از کمبود برق در اهواز نخواهیم داشت اما از طرفی نیز انتظار داریم شهروندان الگوی مصرف برق را رعایت کنند تا خاموشی ناشی از حوادث و پر باری در شبکه نداشته باشیم. شهروندان می‌توانند با خاموش کردن لوازم پرمصرف برقی به ویژه در ساعت‌های اوج مصرف که در اهواز از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ است، با صنعت برق همکاری داشته باشند.

به گزارش ایسنا، وزیر نیرو نیز امروز در خصوص احتمال خاموشی در کشور گفت: وقوع خاموشی در کشور ارتباط مستقیمی با مصرف برق دارد؛ تا جایی که اگر مصرف متعادل باشد گرفتار خاموشی نخواهیم شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی برق توزیع برق اهواز خاموشي قطعی برق مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۷۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مدیر شرکت برق تربت حیدریه گفت: مهمترین این طرح‌ها، طرح توسعه منبع تغذیه و تامین برق (فیدر) از پست فوق توزیع ملکان برای تامین برق مرکز شهر تربت حیدریه است که بتوان این شهر را از سه مسیر برق‌دار کرد تا حادثه و خاموشی نداشته باشد.

حسن صادقی افزود: طرح دیگر، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار است و طرح بعدی کنترل پذیری مشترکان کشاورزی است.

مدیر شرکت برق تربت حیدریه گفت: امید است امسال با توجه به طرح‌های ابلاغی از مرکز استان و همچنین دستورکار‌های وزارت نیرو و شرکت توانیر، خاموشی در سال جاری برای مشترکان خانگی و تجاری وجود نداشته باشد، اما این احتمال هست که مشترکان کشاورزی و صنعتی براساس دستورکار‌هایی که وزارت نیرو ابلاغ می‌کند دچار خاموشی‌هایی شوند.

دیگر خبرها

  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • نیاز مصرف برق کشور در سال جدید رشد شتابانی دارد
  • نتانیاهو: با هیچ توافقی برای پایان جنگ غزه موافقت نخواهیم کرد
  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!
  • کمبود معلم در مدارس مازندران نخواهیم داشت
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • برق در این استان فردا قطع می‌شود؛ خاموشی از راه رسید؟
  • مصرف ۳ هزار و ۸۸۵ میلیون کیلووات ساعت برق در استان همدان
  • خاموشی چاه‌های کشاورزی در رفسنجان
  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند