Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها: امام جمعه رامسر با اشاره به مبارزه فراگیر با مواد مخدر در جامعه گفت: مبارزه با مواد مخدر بخشنامه‌ای برطرف نمی‌شود. ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

حجت الاسلام حسین تقی پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رامسر، با اشاره به ضرورت اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر و مشارکت همه اقشار اظهار داشت: تا زمانی که مبارزه با مواد مخدر اجتماعی و فراگیر نشود ویروس اعتیاد همچنان افراد سالم را در بر میگیرد و آلوده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تقدم پیشگیری بر درمان، افزود: باید در این زمینه دقت کنیم که پیشگیری مقدم بر درمان است و عقلای عالم در همه ادیان و هر مسلک و دینی این اصل مهم را قبول دارند.

امام جمعه رامسر با اشاره به اینکه خطرات و مضرات مواد مخدر برای نسل جوان تبیین شود، تصریح کرد: با بخشنامه نمی‌توان ریشه آسیب‌های اجتماعی را خشکاند و برای مبارزه جدی با مواد مخدر باور قلبی سهم به‌سزایی دارد.

وی افزود: مواد مخدر قوه عاقله را تخریب می‌کند و باید تلاش کنیم تا جوانان، مردم و آحاد جامعه را به این باور برسانیم که مواد مخدر برای روح و جسم و زندگی و  لذت‌های دنیوی نیز ضرر دارد و خسارت بار است.

40 میلیارد تومان انواع مواد مخدر در کرمان امحا شدامحای 90 تن موادافیونی در مراسم گرامیداشت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدردبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس: در زمینه مبارزه با مواد مخدر با خلاء قانونی مواجه نیستیم

امام جمعه رامسر تاکید کرد: هیچ حرکت و تلاشی بدون شناخت حاصل نمی‌شود و ضرورت دارد خانواده‌ها، مسئولان و صاحبان تریبون‌های سیاسی، اجتماعی و مذهبی به تبیین مضرات و آسیب‌های مواد خانمانسوز مخدر بپردازند.

انتهای پیام/681/ح

R41358/P/S6,74/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مبارزه با مواد مخدر جمعه رامسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۹۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!

به گزارش صدای ایران از ایسنا،اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا به دنبال طبقه‌بندی «ماری جوانا» است تا این ماده مخدر را در لیست مواد مخدر کم‌خطر قرار دهد، این اقدام می‌تواند یک تغییر تاریخی در سیاست‌های این کشور برای استفاده از مواد مخدر باشد.

دیگر خبرها

  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود