Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدجلال حسینی عصر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود: در اجرای این طرح ها به همکاری ویژه بانک‌های عامل نیاز هست و  با پرداخت این مبلغ  زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر فراهم می شود .

وی همچنین اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال ۹۸ با پرداخت پنج میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال وام خود اشتغالی به ۱۵ نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد  زمینه اشتغال ۲۲ نفر آنها در بازار کار فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی  ادامه داد: این مبلغ به صورت قرض الحسنه از منابع داخلی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بانک‌های عامل در اختیار مجریان طرح های کشاورزی ، خدماتی، دامداری ، دامپروری و صنایع دستی قرار گرفت.

به گفته وی ، در سه ماهه نخست امسال حدود ۲ میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان شهرستان پرداخت شد، این میزان وام برای کمک به معیشت و تامین نیازهای ضروری ۲۹ نفر از مددجویان هزینه شد.

رییس کمیته امداد بیان کرد: با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ، خدمات آموزش های مهارتی متناسب با نیاز بازار کار منطقه به مددجویان در سال های گذشته ارایه شد و این همکاری و آموزش ها نیز همچنان ادامه دارد.

وی خاطر نشان  کرد: با همکاری و تعامل مدیران واحدهای صنعتی شهرستان ۱۵ نفر از مددجویان از سال گذشته  تاکنون در واحدهای تولیدی و صنعتی ابرکوه  نیز مشغول به کار شدند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: افراد خیر سال گذشته ۳۷ میلیارد ریال به مددجویان این نهاد حمایتی کمک کردند که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۷ ، ۲۰ درصد رشد دارد.

هزار و  ۴۰۰ خانواده مددجو و نیازمند شامل  ۲ هزار و ۱۹۲ نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد شهرستان ابرکوه بهره‌مند هستند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد

برچسب‌ها تسهیلات بانکی کمیته امداد امام خمینی (ره) ابرکوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی کمیته امداد امام خمینی ره ابرکوه تسهیلات بانکی کمیته امداد امام خمینی ره ابرکوه کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۰۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: سال گذشته به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی خدمات حقوقی ارائه شد.

روح‌الله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: سامان‌دهی خدمات حقوقی مددجویان عزیز تحت حمایت و رسیدگی و رفع مشکلات حقوقی، صیانت از نهاد خانواده و ارائه خدمات مشاوره، مددکاری و حمایت‌های لازم حقوقی و قضائی از افراد و خانواده‌های نیازمند در کنار سایر خدمات توانمندسازی، از رویکردها و اهداف مهم کمیته امداد در حوزه حقوقی است.

وی با اشاره به اینکه خدمات حقوقی به صورت مستمر به جامعه هدف ارائه می‌شود، افزود: در همین راستا سال گذشته یک هزار و ۱۶ نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان خدمات حقوقی گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به استفاده از ظرفیت وکلای نیکوکاری در ارائه این خدمات گفت: این نهاد به منظور حمایت همه‌جانبه از مددجویان، خدمات گسترده‌ای در زمینه مشاوره حقوقی، تنظیم لوایح، دفاع در محاکم قضائی (با همکاری وکلای نیکوکار، کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران و وکلای قوه قضائیه) و ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌دهد.

صالحی نقش آموزش و آگاهی‌های مشاوره‌ای، حقوقی و برگزاری دوره‌های مرتبط را در زمینه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت پیرامون مسائل حقوقی و قضائی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر دانست و گفت: این نهاد با برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع بروشورهای حقوقی در جهت آگاه‌سازی مددجویان تحت حمایت اقدامات مؤثری انجام داده است.

کد خبر 747764

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان