Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@02:21:52 GMT

آتش نشان مشهدی آسمانی شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۳۷۰۸

آتش نشان مشهدی آسمانی شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، "امیر محمدزارع "در حادثه ای حین تمرین عملیاتی، با ردای مقدس آتش نشان، به دیدار حضرت حق شتافت.

بی شک مطابق قاعده ملی و بین المللی یکی از مراحل آمادگی همیشگی آتش نشانان و امدادگران، تمرین عملیاتی و تست تجهیزاتی مستمر است، به همین سبب صبح روزپنجشنبه همگام با کلیه ایستگاه‌ها در ساعت مربوط به تست تجهیزات، آموزش و تمرین‌های ضمن خدمت عملیاتی،"امیر محمدزارع "حین تمرین عملیاتی دچار سانحه شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و طبق نظر پزشک معالج ایشان  تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار گرفت و سرانجام نیز با ردای مقدس آتش نشان، به دیدار حضرت حق شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشان دارفانی وداع مصدومیت شدید عملیات آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۳۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر روحانی شهید «حبیب الله رضایی» آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «صابر سبحانی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رودسر اظهار کرد: حاجیه خانم طیبه نصراله زاده مادر روحانی شهید حبیب رضایی گورجی امروز در سن ۸۴ سالگی، به علت کهولت سن به دیدار حق شتافت.

سبحانی افزود: پیکر این مادر شهید فردا پنجشنبه، ١٣ اردیبهشت ساعت ۹و نیم صبح در رودسر تشییع و در گلزار شهدای این شهر، در جوار مزار فرزند شهیدش به خاک سپرده می‌شود.

گفتنی است، حبیب اله رضایی گورجی سال ۶۵ در منطقه شلمچه، در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید.

کد خبر 6094668

دیگر خبرها

  • مادر روحانی شهید «حبیب الله رضایی» آسمانی شد
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس
  • امیر نصیرزاده: وضعیت دانشگاه‌های آمریکا نشان می‌دهد بیداری بزرگی رخ داده است
  • آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس در عراق
  • هیچ آسمانی زیر آتش توپچی‌ها امن نیست!
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است