Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی رودسر گفت: پیشگیری از جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق زبان هنر بسیار کارگشا است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "سید جلال‌الدین جوانمردی" در دیدار با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد و اسلامی و جمعی از اصحاب هنر شهرستان رودسر گفت: هنرمندان چهره‌های محبوب جامعه هستند و رفتارهای سازنده این قشر می‌تواند در حل بسیاری از معضلات اجتماعی مؤثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مقام انتظامی پیشگیری از جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق زبان هنر را بسیار کارگشا عنوان کرد و بر استفاده از ظرفیت هنرمندان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در سواحل و تفرجگاه‌ها تاکید کرد.

وی اظهار داشت: تعامل و همکاری بیشتر ارگان‌های فرهنگی باعث ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه می‌شود.

در این دیدار "کمال عباس‌نژاد" رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با بیان اینکه اصحاب هنر از همکاری با نیروی انتظامی برای فرهنگ‌سازی و ارتقاء امنیت اجتماعی استقبال می‌کنند اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار پلیس و مطابق رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای تعالی فرهنگ اسلامی جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

گفتنی است، در این دیدار هنرمندان با بیان دیدگاه‌‎های خود در خصوص موانع و مشکلات پیش‌روی هنر در سطح شهرستان رودسر، بر تسری در روند صدور مجوز فعالیت برای برپایی کلاس‌های موسیقی، نقاشی و خوشنویسی برای دانش‌آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بحث و تبادل نظر شد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زبان هنر کاهش آسیب های اجتماعی پیشگیری از جرم فرمانده انتظامي رودسر کاهش آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۸۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛سرهنگ عسگری معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان گفت: آگاهی قشر جوان و والدین با آسیب‌های اجتماعی از اهداف برگزاری این همایش است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی