Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@11:23:55 GMT

در شرایط سخت و تحریم نباید متوقف شویم

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۸۷۱۰

در شرایط سخت و تحریم نباید متوقف شویم

معاون وزیر نفت در امور گاز تأکید کرد که در شرایط سخت و محدودیت‌ها نباید متوقف شویم و همیشه باید راه‌حل‌های متفاوت داشته باشیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسن منتظرتربتی در نشست مشترک هیئت‌ مدیره شرکت ملی گاز ایران و هیئت مدیره مجتمع گاز پارس جنوبی که به صورت ویدئوکنفرانس  برگزار شد، گفت: از زحمات و خدمات ارزشمند و ستودنی مدیرعامل، متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی تشکر و قدردانی می‌کنم که با اخلاق و منش خوب سازمانی موجبات رشد و شکوفایی صنعت گاز کشور را فراهم کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به موفقیت‌های مجتمع گاز پاس جنوبی، اظهار کرد: این موفقیت‌های بزرگ موجب شده وزیر نفت، با نگاهی مثبت و قوت قلب به مجتمع گاز پارس جنوبی بنگرد و در جلسات مهم که در مورد پارس جنوبی برگزار می‌شود، آقای زنگنه همواره رضایتمندی کامل خود را از تلاش‌های متخصصان و  کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرده است.

معاون وزیر نفت در امور گاز به شرایط کنونی کشور اشاره کرد و ادامه داد: اکنون کشور عزیزمان در شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه قرار دارد و ما در این شرایط سخت و محدودیت‌ها هیچ‌وقت نباید متوقف شویم و همیشه باید راه‌حل‌های متفاوت داشته باشیم و با دنبال کردن آن راهکارهای اساسی، هرگز اجازه ندهیم در حرکت به سمت پیشرفت و برداشتن گام‌های اساسی در جهت جهش تولید توقف ایجاد شود. هم‌اکنون در این شرایط مهم باید آگاهانه و هوشیارانه به سمت الگوها و روش‌های حل چالش‌ها برویم.

تربتی همچنین با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: خوشبختانه نکات بهداشتی در مجتمع گاز پارس جنوبی با کمک واحدهای اچ‌اس‌یی به خوبی رعایت شده که جای تقدیر و تشکر دارد، ضمن اینکه این نکته فراموش نشود این ویروس هنوز هم بسیار خطرناک است و برای ریشه‌کن کردن آن، رعایت تمام نکات بهداشتی و دستورعمل‌ها، الزامی و ضروری است.

وی به انتصاب ایرج خرمدل به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اشاره کرد و افزود: بسیار خوشحال هستیم و مایه افتخار است که یکی از مدیران ارزشمند و پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی توانسته سکان هدایت سازمان منطقه ویژه را برعهده بگیرد و این انتصاب مهم و شایسته، نشان از برنامه‌ریزی منسجم و کار تیمی در سایه همدلی در مجتمع دارد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران همچنین گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است و شعاع درخشش آن نه تنها در شرکت ملی گاز ایران، بلکه این درخشش بزرگ در همه لایه‌های وزارت نفت و پارس جنوبی تبلور یافته است.

تربتی در پایان یادآور شد: نمونه دیگری از مدیران شایسته و توانمند مجتمع، محمدرضا جولایی است که از بدنه مجتمع گاز پارس جنوبی که نقش بسیار مهم و حیاتی در تولید و فرآورش گاز کشور دارد، رشد کرده و اکنون این مدیر توانمند با داشتن تجارب بالا و انجام کارهای شایسته در کارنامه خود در پارس جنوبی، به عنوان مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز انتخاب شده و ایمان داریم با ارتباط خوبی که با مجتمع دارد، می تواند در این بخش مؤثر باشد و کمک‌های شایانی به شرکت ملی گاز کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گاز شرکت ملی گاز ایران مجتمع گاز پارس جنوبی شرکت ملی گاز ایران شرایط سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۸۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی : ایران تحریم ناپذیر است

رئیس جمهور گفت: نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران نشان دهنده آن است که ایران تحریم ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور با اراده پولادین مردم به نتیجه نرسیده و پس از این هم به نتیجه نخواهد رسید.   به گزارش ایرنا، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) با بیان اینکه این نمایشگاه معرفی توانمندی‌های صادراتی ایران است و فضای رقابتی ایجاد می‌کند و یک کنش جمعی برای رفاه اجتماعی و جهانی از مسیر توسعه تجارت، صادرات و گسترش تعاملات اقتصادی به شمار می‌رود، تصریح کرد: امیدواریم این نمایشگاه موجب همگرایی، هماهنگی و مشارکت فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان، صادرکنندگان و بازرگانان و موجب رشد اقتصادی کشور و منطقه و جهان شود.   وی افزود: این نمایشگاه نشان دهنده آن است که ایران تحریم ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور با اراده پولادین مردم به نتیجه نرسیده و پس از این هم به نتیجه نخواهد رسید؛ طرح‌های شیطانی منزوی کردن ایران به نتیجه نرسیده و بعد از این هم هرگز به نتیجه نخواهد رسید.   رئیسی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه نشان دهنده آن است که جمهوری اسلامی ایران با ذخایر مادی و معنوی و نیروی انسانی کارآمد و با اراده و با ابتکارات و خلاقیت‌ها و با بهره مندی از فناوری‌های نوین می‌تواند در عرصه‌های مختلف برای دنیا نوآوری‌هایی را داشته باشد و به جهان عرضه کند.   ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و توسط شرکت توسعه صنعت نمایشگاه و رویداد برگزار می‌شود.   این نمایشگاه قرار است در حوزه توسعه صادرات غیرنفتی و رونق تجارت خارجی و استفاده از توانمندی و ظرفیت بالای نمایشگاهی کشورمان، تحت عنوان IRANEXPO ۲۰۲۴ برگزار شود.   تاکنون حضور ۱۷۳ شرکت داخلی در این نمایشگاه قطعی شده و قرار است این شرکت‌ها از شنبه تا چهارشنبه به مدت چهار روز از ساعت ۸ تا ۱۵ فعال باشند.   این شرکت‌ها در ۷۰ هزار متر مربع فضای سرپوشیده و فضای باز در سالن‌های ۵، ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۸، ۲۵، ۳۱، ۳۵، ۳۸، A ۳۸، B ۳۸، ۴۰، ۴۱ و ۴۴ حضور خواهند داشت و محصولاتی در حوزه پتروشیمی، صنعت، صنایع غذایی، دارو و تجهیزات پزشکی، صنایع دستی و گردشگری را در معرض نمایش قرار می‌دهند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تحریم‌ مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران رئیسی : غربی ها ، آفریقا را برای خودشان می‌خواهند اما ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند

دیگر خبرها

  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • از چه سنی به بعد جزو افراد پیر محسوب می‌شویم؟
  • رئیسی : ایران تحریم ناپذیر است
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • تحریم های جدید انگلیس علیه صنایع نظامی ایران / اسامی
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • «نوچاد»، دریچه نوآوری در چادرملو
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد