Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی خواستیم سوار هواپیما شویم و به اهواز برویم به شخصه فوتبال یادم رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجید نامجو‌مطلق در خصوص رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در هواپیما، اظهار داشت: وقتی خواستیم سوار هواپیما شویم و به اهواز برویم و با آن صحنه مواجه شدیم به شخصه فوتبال یادم رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ رعایت پروتکلی را در آنجا ندیدیم. بازیکنان خانواده دارند و از این موضوع ناراحت بودند.

وی افزود: رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال چند بلیت اضافه خریداری کرده بود تا فاصله بازیکنان با دیگر مسافران رعایت شود اما شرکت هواپیمایی آنها را هم فروخته بود و گفت جزو قوانین ما نیست که صندلی خالی در هواپیما باشد.

مربی استقلال گفت: من از مهماندار هواپیما پرسیدم که مگر نباید پروتکل‌های بهداشتی در هواپیما رعایت شود و به من پاسخ داد من در این خصوص نمی‌توانم جوابگو باشم. هیچ کسی جوابگو نیست، هواپیمایی نباید شرایط را فراهم کند؟ هیچ برنامه‌ریزی ندارند و فقط می‌خواهند پول بگیرند و هر اتفاقی هم رخ داد کسی پاسخگو نیست. نمی شود به هواپیمایی و  اتوبوسرانی چیزی بگوییم شاید به آنها بربخورد. باید به خودمان بگوییم شاید توجه کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال ورزشی هواپیما استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد

آندره ویاش بواش سرمربی مشهور سال‌های نه جندان دور، با شغلی متفاوت به فوتبال بازگشت. مربی‌ای که پورتو را به قهرمانی در لیگ، جام حذفی، سوپرجام و لیگ اروپا در فصل ۱۱-۲۰۱۰ هدایت کرد، تصمیم گرفت تا وارد بخش مدیریت در فوتبال شود.  

این قبلا یک فرضیه بود، اما اکنون رسمی شده است و ویاش بواش حداقل تا سال ۲۰۲۸ به عنوان رئیس باشگاه پورتو انتخاب شد. مربی سابق چلسی، تاتنهام، زنیت، شانگهای SIPG و المپیک مارسی به دوران ۴۲ ساله پینتو دا کوستا در پورتو در سمت ریاست باشگاه پورتو پایان داد و در انتخابات به عنوان رئیس باشگاه رای آورد.

تیم مدیریتی جدید پورتو می‌تواند در مورد آینده سرجیو کونسیسائو تصمیم بگیرد. با وجود گذشت ۴۸ ساعت از تمدید قرارداد سرمربی باشگاه، ویاش بواش قدرت لازم برای فسخ آن را دارد.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • مربی اسبق استقلال عزادار شد
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!