Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمال ترابیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امسال با توجه به شرایط خاص در مواجه با بیماری کرونا که موجب تعطیلی کتابخانه های سطح شهرستان گردید بخش مکتوب جشنواره حذف و بصورت برخط این جشنواره در بخش های نقاشی،روزنامه دیواری،داستان و پویش مجازی درحال برگزاریست.

وی بیان کرد: مهلت شرکت در این دوره از فعالیت‌های جشنواره کتابخوانی رضوی  تا ۳۱ تیرماه سال جاری تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترابیان گفت: پارسال در بخش های نقاشی، پویش مجازی ،مکتوب و برخط جشنواره مورد استقبال خوب مردم میامی قرار گرفت.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان میامی افزود: در این دوره ۱۲ عنوان کتاب ویژه سه گروه سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» معرفی شده و علاقه‌مندان با دریافت فایل کتاب‌ها از سامانه اینترنتی جشنواره به آدرس www.samakpl.ir می‌توانند در بخش‌های مختلف جشنواره همچون پویش فردی و گروهی، مسابقات چهارگزینه‌ای مجازی، داستانک‌نویسی، مسابقه روزنامه‌دیواری و مسابقه نقاشی شرکت کنند.

وی اظهار داشت: از برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی در دو سطح «ملی» و «شهرستانی» با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل می‌شود.

دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی همچون چهار دوره قبل  توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

سال گذشته چهار هزار تن در جشنواره کتابخوانی رضوی در میامی شرکت کردند.

در شهرستان میامی پنج کتابخانه فعال وجوددارد. کتابخانه عمومی میامی یکهزار و ۴۰۰، منطقه فرومد ۸۸۰، بخش کالپوش نام نیک ۸۵۰، نردین یکهزار و ۲۰۰ و حسین آباد یک هزار و۱۵۰ عضو فعال دارد.

شهرستان میامی با حدود ۴۰ هزار تن جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد .

برچسب‌ها جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی نهاد كتابخانه های عمومی کشور میامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی نهاد كتابخانه های عمومی کشور میامی جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی نهاد كتابخانه های عمومی کشور میامی جشنواره کتابخوانی رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۱۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود

در ادامه نشست‌های محفل ادبی قند پارسی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، عصر شعر شیراز در آستانه ۱۵ اردیبهشت‌ماه روز شیراز برگزار می‌شود.

این نشست ادبی به پاسداشت شهر راز با حضور شاعران و اعضای محفل ادبی قند پارسی با اجرای غلامرضا کافی دبیر این محفل و عضو هیئت علمی بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز اجرا خواهد شد.

«عصر شعر شیراز» به میزبانی کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی، روز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ برگزار و از طریق پیوند Skyroom.online/ch/researchpl/fars به صورت زنده پخش خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم