Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@19:56:11 GMT

رییس دادگستری مهریز: حقوق کارگران، خط قرمز ماست

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۲۳۰۸

رییس دادگستری مهریز: حقوق کارگران، خط قرمز ماست

رییس دادگستری مهریز گفت: پیگیری مطالبات حق و حقوق قشر سخت‌کوش کارگران خط قرمز ماست و برای تحقق آن از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

مرتضی حدادزاده روز چهارشنبه به مناسبت هفته قوه قضاییه ( اول تا هفتم تیرماه ) در جمع مسوولان فرهنگی شهرستان افزود: مسائل و مشکلات بخش‌صنعت و حوزه کار و کارگری به صورت مستمر رصد و اقدام مناسب در رفع نیازها صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تحقق اوامر مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و جهش تولید در سال‌جاری باید محور فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار گیرد که رسالتی مهم است.

این مسوول اظهار کرد: برای اجرای موفق تولید و تحقق اشتغال باید همه نظام را برای انجام امور یاری دهند و در این ارتباط در شهرستان تاکنون با همدلی کارهای بزرگی صورت گرفته است.

حدادزاده تصریح کرد: حمایت از کارگران شریف و بخش تولید به تحقق شعار امسال کمک می‌کند  و ایجاد اشتغال مولد و مفید جزو اساسی‌ترین ضروریات کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: کارگران قوه قضاییه حقوق اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان

در فروردین ماه حدود ۴۴۰ میلیارد تومان منابع برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان فراهم شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در فروردین ماه امسال از محل یک درصد افزایش مالیات ارزش افزوده از 9 درصد به 10 درصد حدود 440 میلیارد تومان درامد مالیاتی جدید ایجاد شده است.

این تغییرات بر اساس حکم مندرج در بند ر تبصره 6 قانون بودجه 1403 اعمال شده است.

این درامد طبق حکم قانون بودجه صرف متناسب سازی حقوق بازنشستگان خواهد شد. این  برای نخستین بار است که از سازوکار مالیات ارزش افزوده برای پوشش  افزایش هزینه های  مرتبط با حقوق بازشستگان استفاده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • رشد ۵۰ درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • تحقق مطالبه کارگران شرکت کاغذپارس با حذف پیمانکار و افزایش مدت قرارداد کار