Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@18:25:31 GMT

تقدیر از فعالان مبارزه با مواد مخدر در مازندران

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۲۵۴۰

تقدیر از فعالان مبارزه با مواد مخدر در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان استانداری مازندران ظهر چهارشنبه در آئین تقدیر از ۱۶ فعال و چهره اثرگذار در امر مبارزه با مواد مخدر در ساری گفت: دستگاه‌ها و نهادها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از سو مصرف مواد مخدر باید به تکالیف خود عمل کنند.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تاکید کرد: ۶۰ دستگاه و نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر نقش و وظیفه دارند و ضرورت دارد به تکالیف خود عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر استفاده از ظرفیت‌های آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و همه اقشار تاکید کرد و گفت در حوزه کشفیات با تلاش گسترده شاهد افزایش کشفیات هم در سال ۱۳۹۸ و هم در سه ماهه سال ۱۳۹۹ بودیم ولی پیشگیری و اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر اولویت اصلی فعالیت هاست.

استاندار بر حمایت و صیانت از بهبود یافتگان اعتیاد تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی باید برای مبارزه همه جانبه با مواد مخدر برنامه داشته باشند و ببینند در کجا قرار دارند و تا پایان سال قرار است به کجا برسند.

حسین زادگان تاکید کرد و گفت: در حوزه کارآفرینی تمهیدات مناسبی برای کارآفرینان و بهبود یافتگان مواد مخدر در نظر گرفته شده است تا زمینه اشتغال آنان را فراهم کنند.

استاندار مازندران بر توسعه فعالیت‌های اجتماع محور برای مقابله با مواد مخدر تاکید کرد و گفت،فعالیتNA و کنگره ۶۰ و سمن‌ها و تشکل‌های مردمی حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی خوشبختانه آغاز شده و این فعالیت‌ها می‌تواند بسیار اثر بخش باشد.

وی افزود: معضل و اثرات منفی مواد مخدر باید کنترل شود و باید در مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز اداری، بازار همه باید اطلاع رسانی شود تا بتوانیم آثار زیانبار مواد مخدر را کاهش دهیم.

حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران نیز ضرورت و مشارکت همه اقشار، سمن‌ها و گروههای مرجع در حوزه پیشگیری از اعتیاد و مقابله با مواد مخدر تشریح کرد و خواستار بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقا شاخص‌های سلامت و امنیت اجتماعی شد.

قابل ذکر است در این مراسم سردار میرزایی فرمانده انتظامی مازندران نیز طی سخنانی بر افزایش اقدامات مقابله‌ای و برخورد جدی با قاچاقچیان موادمخدر و سوداگران مرگ تاکید کرد. از ۱۶ چهره فعال در امر مبارزه با مواد مخدر، خانواده شهید مهدی حسن زاده جلودار، درویشی جانباز حوزه مبارزه با مواد مخدر، فعالان و تلاشگران عرصه مبارزه با مواد مخدر، بهبود یافتگان، کارآفرینان و سفیران پیشگیری از اعتیاد با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

کد خبر 4957543

منبع: مهر

کلیدواژه: مواد مخدر احمد حسین زادگان استانداری مازندران ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا ایلام مواد مخدر استانداری سمنان سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند آتش سوزی خطبه های نماز جمعه تاکید کرد و گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۲۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم

فیاض فر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم گفت: با رصد ماموران انتظامی و وصول گزارش کشت خشخاش توسط افرادی با هویت معلوم در یکی از روستا‌های شهرستان یازده هزار بوته خشخاش کشف و معدوم سازی شد.

وی افزود: دستورات قضائی برای ورود به محل و دستگیری متهمان صادر و مقادیر قابل توجهی از گیاه خشخاش به منظور تهیه ماده مخدر تریاک کشف شد. 

او بیان کرد: مبارزه با مواد مخدر و مشروبات الکلی در هر سطح از تولید، توزیع و مصرف، همواره یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی شهرستان بوده است، چنانچه فرد یا افرادی نسبت به کشت مواد مخدر اقدام نمایند یا زمین و مزارع خود را در اختیار افرادی جهت کشت خشخاش یا شاهدانه برای تولید انواع مواد مخدر قرار دهند، ضمن برخورد قانونی با تمام افراد دخیل در این فرآیند، امکان تعقیب قانونی برای مالک زمین محل کشت هم وجود خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • نخبگان کارگری استان سمنان تقدیر شدند
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • استفاده از پایاب های کشاورزی در حوزه آبزی پروری
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه