Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@01:21:49 GMT

برگزیدگان ویژه برنامه ماه عاشقی معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۲۶۹۰

برگزیدگان ویژه برنامه ماه عاشقی معرفی شدند

به گزارش روز چهارشنبه ستاد ازدواج دانشجویی، هم زمان با آغاز دهه کرامت، برندگان ویژه برنامه ماه عاشقی در مراسمی با حضور معاون دبیر ستاد ازدواج دانشجویی و سایر مسوولان به قید قرعه مشخص شدند.

در بخش متاهلین، محمد مظاهری، سیده مریم میری، عاطفه قربانی، سعیده کاظمی، فاطمه ملک محمدی، حمیدرضا سلیمانی، عارف پیشه ور، سیما کمی، مژده عبدلی، فاطمه حسینی ارجاس، اسد دهقانی، حسن صادق مقدسی، فاطمه حنایی جهرمی، معصومه نجفی آقامیرلو، محدثه بیدران و ندا تازیکه بالاترین امتیازات را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش مجردین نیز مهدیه احمدی، مینا حسنی، محدثه رضایت، سیدمحمد خیبر، سیدسعید کشوری طباطبایی و مریم احمدوند عنوان برترین‌ها و کارت هدیه ۱۰میلیون ریالی را کسب کردند.

به گزارش ایرنا، این ویژه برنامه درماه مبارک رمضان و به منظور استمرار برنامه‌های آموزشی ستاد ازدواج دانشجویی در ایام قرنطینه خانگی، در دو بخش برای دانشجویان و فارغ التحصیلان مجرد و متاهل از ۶ اردیبهشت تا پنجم خرداد ماه اجرا شد و بیش از ۷هزار نفر از سراسر کشور در آن شرکت کردند.

 ۲۸سفر مشهد مقدس (پس از آغاز طرح ملی همسفر تا بهشت با رفع کرونا) و ۶۲ کارت هدیه بانکی از جمله جوایز این ویژه برنامه بود که به قید قرعه به ۹۰ نفر از شرکت کنندگان تعلق گرفت.

ویژه برنامه ماه عاشقی در بخش متاهلین، چهار مسابقه یار مهربان، آوای کتاب، قاب ماندگار و آیه های زندگی و در بخش مجردین افزون بر این چهار مسابقه، مسابقه الفبای ما شدن را شامل می شود.

فهرست کامل برندگان بخش‌های مختلف ویژه برنامه ماه عاشقی، در سایت nahad.ir، اپلیکشین باشگاه ازدواج و صفحات ستاد ازدواج دانشجویی در شبکه های اجتماعی قابل دسترسی است.

برچسب‌ها ازدواج دانشجویی ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ازدواج دانشجویی ویروس کرونا ازدواج دانشجویی ویروس کرونا ویژه برنامه ماه عاشقی ستاد ازدواج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۲۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) «شاهزاده هودونگ» جومونگ ۳ در کلاس فشرده عاشقی!

(تصاویر) «شاهزاده هودونگ» جومونگ ۳ در کلاس فشرده عاشقی!

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • (تصاویر) «شاهزاده هودونگ» جومونگ ۳ در کلاس فشرده عاشقی!
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی