Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@01:28:46 GMT

دلیل ستین برای نمایش ضعیف آرتور مقابل بیلبائو

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۳۰۲۰

دلیل ستین برای نمایش ضعیف آرتور مقابل بیلبائو

آرتور ملو یکی از ضعیف ترین بازیکنان بارسا در بازی برابر بیلبائو بود و در نیمه دوم جای خود را به ریکی پویج داد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا شب گذشته در نوکمپ توانست با یک گل بر بیلبائو غلبه کرده و به صدر لالیگا باز گردد. ایوان راکیتیچ دقیقه 71 تک گل بارسا را به ثمر رساند در حالی که آبی اناری ها به خصوص در نیمه اول، نمایشی دور از انتظار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی بد آرتور در میانه زمین، روی کیفیت بازی بارسا تاثیر گذاشته بود.

 

 

 

 

ستاره برزیلی این روزها به کانون شایعات بدل شده و روز گذشته اسکای ایتالیا خبر از توافق نهایی او با یوونتوس بر سر قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو داد. به این ترتیب احتمالا شاهد آخرین بازی های او با پیراهن بارسا هستیم و او دو سال بعد از پیوستن به این باشگاه راهی تیمی دیگر خواهد شد.

 

کیکه ستین سرمربی بارسا در نشست خبری پس از بازی در مورد نمایش ضعیف آرتور ملو گفت:« شاید اخبار مربوط به جدایی، تاثیر منفی روی کیفیت بازی او گذاشته باشند. حدسم بر این است ولی در مجموع از عملکرد آرتور در زمین راضی هستم. او برای ما بازیکن مهمی است و هدفم این است تا بهترین بازی را از او بگیرم. در ادامه لالیگا به همه بازیکنان نیاز دارم.

در شرایط فعلی باید از شایعات به دور بمانیم. از اخباری که تحت کنترل ما نیستند. با آرتور صحبت کردم و از او خواستم تمرکزش را روی تیم بگذارد. درک می کنم که در شرایط سختی است ولی باید به فراتر از اینها فکر کنیم.»

 

 

آرتور ملو بارسلونا کیکه ستین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرتور ملو بارسلونا کیکه ستین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۳۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با مشکلات مالی عدیده دست به گریبان است که بار دیگر به این باشگاه قدرت مانور زیاد در انتقالات را نخواهد داد. بارسا باید چند بازیکن خود را بفروشد تا بتواند به فرمول یک در برابر یک لالیگا برسد. اینکه در ازای یک فروش بتواند بازیکنی جدید بخرد ولی فعلا تراز دستمزدها به حدنصاب لالیگا نرسیده است.

بارسا قصد دارد در تابستان پست هافبک دفاعی خود را تقویت کند. اوریول رومئو ستاره مورد انتظار نشان نداد و به همین دلیل دو گزینه جاشوا کیمیش و گیدو رودریگز روی میز هستند. 

کاپیتان بایرن قیمت بالایی دارد و جذب او بسیار دشوار و تقریبا غیرممکن است. به همین دلیل بارسا تمرکز خود را روی گیدو رودریگز آرژانتینی گذاشته که در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود و خرید او هزینه‌ای نخواهد داشت. اسپورت و موندو دپورتیوو نوشته‌اند انتقال هنوز نهایی نشده، ولی بارسا بیش از نیمی از مسیر را طی کرده و به احتمال فراوان گیدو را باید اولین خرید تابستانی بارسلونا دانست.

گیدو رودریگز از سال 2020 برای بتیس بازی می‌کند و فصل جاری در 25 بازی 1956 دقیقه در زمین بوده، دو گل زده و یک پاس گل نیز داده است. او 29 بازی ملی نیز برای تیم ملی آرژانتین انجام داده است.

دیگر خبرها

  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد