Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمد ساکی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح حادثه رخ داده در نهاوند بیان کرد: شب گذشته در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن پسر بچه ۴ ساله در کانال آب در یکی از محلات شهر نهاوند مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران، خانواده پسر بچه اظهار داشتند که فرزندشان غروب از منزل خارج و پس از گذشت چندین ساعت از تاریک شدن هوا به منزل برنگشته و از آنجایی که منزل آنها در نزدیکی استادیوم علیمرادیان بوده به داخل محوطه استادیوم مراجعه و مشاهده می‌کنند که متأسفانه پسربچه در کانال آب که در داخل محوطه استادیوم حفر شده سقوط کرده و غرق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ساکی همچنین گفت: با هماهنگی صورت گرفته با اورژانس جسد متوفی به سردخانه منتقل و با تشکیل پرونده قضائی اقدامات قانونی در این خصوص در دست پیگیری است.

فرمانده انتظامی نهاوند با ابراز تأسف از این اتفاق ناگوار از والدین خواست نظارت و دقت بیشتری بر رفت و آمد فرزندان خود به خصوص فرزندان خردسال داشته باشند تا شاهد بروز این گونه حوادث تلخ نباشیم.

کد خبر 4957638

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی همدان غرق شدگی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا ایلام مواد مخدر استانداری سمنان سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند آتش سوزی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۴۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین ورزشی که می‌تواند شما را جوان نگه دارد (فیلم)

 

منبع:پیج majaley_salamatii

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: راهکار‌های پایین آوردن کلسترول خون (فیلم) ساده‌ترین ورزش‌ها از نگاه طب سنتی (فیلم) ورزش‌های جالب و موثر برای بهبود شنوایی (فیلم)

دیگر خبرها

  • تصاویری از داخل محوطه حصارکشی شده پارک لاله | درختان تنومند را ببینید
  • مرگ کودک ۶ ساله فیازمانی در پی سقوط به رودخانه
  • سرنوشت کودک ۶ ساله فیازمانی مرگ بود
  • دختر ۶ ساله نهاوندی در گاماسیاب غرق شد/نهاوند بدون غواص
  • ورود و خروج محوطه داخل گمرک مهران باید کنترل شود
  • قتل فجیع در خانه مجردی با ادعای مسائل اخلاقی و زشت!
  • مهم‌ترین ورزشی که می‌تواند شما را جوان نگه دارد (فیلم)
  • درآمد یک و نیم میلیون یورویی از سکه‌هایی که بازدیدکنندگان به داخل یک فواره می‌ اندازند
  • نکته جالب در معماری کنگره آمریکا (فیلم)
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در تپه پیرزال سیستان