Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-04@03:59:19 GMT

سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس منصوب شد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۶۹۵۵

سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس منصوب شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با حکم دکتر رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس، علیرضا اشرف که در حال حاضر به‌عنوان مدیر رسانه‌ای تیم فعالیت می‌کند با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست روابط عمومی باشگاه انتخاب شد.

در حکم انتصاب او آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و توانایی‌های جنابعالی و سوابق مسئولیت‌های ارزنده‌تان در باشگاه پرسپولیس به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست روابط عمومی منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با استعانت از الطاف الهی و به کارگیری حداکثر توان و ظرفیت خویش در راستای همکاری‌های سازنده با کلیه ارکان باشگاه موفق باشید.

104 / 351 علیرضا اشرف مدیررسانه پرسپولیس سرپرست روابط عمومی پرسپولیس پرسپولیس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: علیرضا اشرف مدیررسانه پرسپولیس سرپرست روابط عمومی پرسپولیس پرسپولیس سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۶۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند سال جدید را با یک بدشانسی بزرگ آغاز کرد و در بازی برابر ترکمنستان مصدومیت قدیمی او تشدید شد و بیرانوند مجبور به گچ گرفتن دست خود شد.

بیرو چهار بازی متوالی پرسپولیس در سال جدید را از دست داد و اگرچه عملکرد امیررضا رفیعی، گلر جوان پرسپولیس قابل قبول بود اما هواداران پرسپولیس امیدوار بودند علیرضا بیرانوند را در دیدار حساس برابر سپاهان در اختیار داشته باشند.

بیرانوند در این بازی گلی دریافت نکرد تا یازدهمین کلین شیت به نام او ثبت شود و بعد از حسینی و پورحمیدی با ۱۴ کلین شیت قرار بگیرد. باتوجه به شرایط پس از مصدومیت او، سربلند شدن در بازی با سپاهان برای این گلر بسیار مهم بود.

حضور بیرانوند در پنج فینال آینده پرسپولیس در چارچوب دروازه می‌تواند دلگرمی بزرگی برای سرخ‌ها در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی باشد.

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده انتخاب حجازی به‌عنوان سرپرست استقلال
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • فرزند اسطوره استقلال، سرپرست جدید آبی‌ها
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • مدیررسانه‌ای پرسپولیس: سپاهان به جای شکایت بیجا، عذرخواهی کند
  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد