Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@23:33:31 GMT

نشست شورای‌امنیت برای بررسی معامله‌قرن

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۷۲۲۶

ساعت 24 -نشست شورای‌امنیت برای بررسی معامله‌قرن آغاز شد.

الجزیره مباشر از آغاز نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد برای بررسی طرح الحاق کرانه باختری به سرزمین های اشغالی خبر داد.

این در حالیست که «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد پیشتر در گزارشی با بیان اینکه الحاقِ بخشهایی از کرانه باختری اشغالی از سوی رژیم صهیونیستی «نقض جدی و فاحش حقوق بین الملل» است، از این رژیم غاصب مصرانه خواست تا این طرح‌های الحاق را کنار گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش که خطاب به شورای امنیت پیرامون مناقشه اسرائیل- فلسطین منتشر شد، گوترش الحاق کرانه باختری از سوی رژیم صهیونیستی را «نابودکننده» تمام امیدها برای انجام مذاکرات جدید و در نهایت دستیابی به یک راه حل دو دولتی دانست.

وی در این گزارش با تأکید بر اینکه این اقدام اسرائیل «تلاش‌ها برای پیشبرد صلح منطقه‌ای را تهدید می کند»، از رژیم صهیونیستی خواست تا طرح‌های الحاق خود را کنار گذارد.

دبیرکل سازمان ملل با اشاره به وجود مخالفت‌ها با این الحاق به ویژه در میان مردم اسرائیل گفت: «اگر [الحاق] اجرا شود، نقض جدی حقوق بین الملل از جمله منشور سازمان ملل خواهد بود.. این فاجعه‌ای برای فلسطینیان، اسرائیلیان و منطقه خواهد بود».

شایان ذکر است که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بود که فرآیند الحاق کرانه باختری از یکم ژوئیه آغاز می‌شود. این طرح‌ها شامل الحاق شهرک‌های یهودی نشین واقع در کرانه باختری و همچنین دره استراتژیک رود اردن است.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: شوراي امنيت رژیم صهیونیستی کرانه باختری شورای امنیت سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۷۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جدید ضدصهیونیستی در کرانه باختری/ یک نظامی زخمی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از وقوع یک عملیات زیر گیری در شمال کرانه باختری خبر داد.

بنابراین گزارش، مجری این عملیات پس از زیر گرفتن یک نظامی زن صهیونیست از محل دور شده است.

منابع عبری از زخمی شدن این نظامی زن صهیونیست در اثر زیر گرفته شدن خبر می دهند.

این در حالی است که ساعتی پیش منابع عبری از زخمی شدن یک نیروی پلیس رژیم صهیونیستی در اطراف باب الساهره (یکی از دروازه های مسجدالاقصی) در منطقه قدیمی قدس خبر دادند.

مجری این عملیات با استفاده از سلاح سرد این نظامی صهیونیست را مورد حمله قرار داده و پس از آن در تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

کد خبر 6093226 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری | یک نظامی زخمی شد
  • عملیات جدید ضدصهیونیستی در کرانه باختری
  • عملیات جدید ضدصهیونیستی در کرانه باختری/ یک نظامی زخمی شد
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • با حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن