Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حسن مهرانی، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز گفت: این مدرسه توسط خیرنیک اندیش مجتبی کولیوند به یاد مادر و خواهرمرحومش درمنطقه پرجمعیت بنیاد در شاهین ویلای کرج ساخته می شود.

او افزود: این فضای آموزشی درزمینی به مساحت ۲ هزارمترمربع ازمحل اعتبارات دولتی توسط اداره کل نوسازی مدارس استان البرز و خیری احداث و مورد بهره برداری قرارمی گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرانی با اشاره به این که دغدغه کمبود فضای آموزشی درالبرز به خصوص درکرج باید جدی گرفته شود گفت: به منظور انعکاس کمبود فضاهای آموزشی، مشکلات و نیازهای آموزش و پرورش دراستان البر نیاز به همکاری رسانه ها داریم.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز افزود: البرز هشت هزار کلاس درس کم دارد که ساخت آن نیاز به همت خیرین نیک اندیش و همچنین تامین زمین مورد نیاز از سوی مسئولان دارد.

او گفت: مشارکت مردمی در البرز ۸۵ درصد است در حالی که میانگین مشارکت کشوری ۴۹ درصد است.

مهرانی افزود: سال گذشته خیرین مدرسه ساز با کمک دولت ۳۶ پروژه آموزشی در این استان به طور صد درصد انجام دادند.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خیرین مدرسه ساز تجهیز مدارس نوسازی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز چهارمحال و بختیاری گفت: در آخرین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان، تعهد خیرین ۶۴ میلیارد تومان بود که بالای ۵۰ درصد آن تاکنون محقق شده است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران