Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد حق‌لطفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بهسازی، تعریض و آسفالت راه‌های روستایی استان قزوین در چارچوب اجرای طرح ملی ابرار که از سال گذشته در استان‌های سراسر کشور از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور آغاز شده با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی همراه است.

وی اضافه کرد: در قالب این طرح هم اکنون راه روستایی سیمیار با ۲۰، هیر ویار-  سپارده با ۴۰، چاله زردجین با ۵۰ درصد و همچنین عملیات زیرسازی و احداث ابنیه فنی راه اورکن ترک و هلدر هر یک با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق‌لطفی ادامه داد: سه پروژه طرح ملی ابرار نیز شامل عملیات زیرسازی، لوله‌گذاری و روکش آسفالت راه روستایی شهرباز، لکه‌گیری و روکش آسفالت راه روستایی شارین - محمودآباد و  تثبیت زیرسازی با آهک و روکش آسفالت راه روستایی نجم‌آباد به صورت ۱۰۰ درصدی تکمیل شده است.

این مسوول راهداری، طرح ملی ابرار را از مهمترین پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی دانست و تصریح کرد: اجرای این طرح به منظور تسریع در احداث و تکمیل پروژه‌های عمران جاده‌ای روستاها از سال گذشته به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای واگذار شد.

حق لطفی اضافه کرد: از سال گذشته با تغییر سیاست‌ها و پرهیز از نگاه صرف به اجرای پروژه‌ها در قالب پیمانکاری، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تلاش داشته تا با استفاده از  امکانات و ماشین‌آلات موجود خود و در قالب طرح ملی ابرار اقدام به اجرای عملیات آسفالت و روکش برخی از راه‌ها  ‌کند و در همین راستا سال گذشته این طرح در مناطق الموت و سایر بخش‌های استان آغاز و تاکنون نیز ادامه دارد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توسعه روستایی استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توسعه روستایی استان قزوین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توسعه روستایی استان قزوین راهداری و حمل و نقل جاده ای طرح ملی ابرار راه روستایی آسفالت راه سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان

 علیزاده گفت: در سفر اول رئیس جمهور به آذربایجان شرقی مقرر شده بود ۳۰۰ میلیارد تومان از طرف سرمایه گذار طرح در اختیار اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی قرار گیرد تا خرابی‌های آزادراه  تبریز – زنجان برطرف شود.

وی افزود: در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان هم که روز جمعه با حضور وزیر راه شهرسازی برگزار شد بذرپاش دستور داد تا یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت و رفع خرابی‌های سنگین آزادراه تبریززنجان اختصاص یابد تا بقیه خرابی‌های آزادراه به سمت تهران هم برطرف شود.

علیزاده گفت: ۶۰۰ میلیارد تومان از این اعتبار به صورت نقدی و ۴۰۰ میلیارد تومان قیر یارانه‌ای در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه از ۱۴ سال پیش این آزادراه زیر بار ترافیک رفته است گفت: تاکنون عملیات روکش آسفالت در آزادراه تبریز - زنجان انجام نشده بود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: آزادراه تبریز – زنجان ۲۸۰ کیلومتر مسافت دارد که ۲۰۰ کیلومتر از آن در حوزه استحفاظی آذربایجان شرقی و ۸۰ کیلومتر در حوزه استان زنجان قرار گرفته است.

علیزاده هدف از اجرای این طرح را افزایش ایمنی آزادراه، کاهش تصادفات رانندگی و جلب رضایتمندی مردم و کاربران جاده برشمرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه