Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، تولیت حرم‌های امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) اعلام کرد که استقبال از زوار در این دو بقعه مقدس همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری رسمی عراق (واع) چهارشنبه‌شب به نقل از تولیت حرم‌های مذکور نوشت که اخبار منتشر شده مبنی بر بسته شده حرم‌ امام حسین و حضرت عباس (علیهما السلام) صحت ندارد و شایعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های عراقی بعد از ظهر امروز چهارشنبه مدعی شدند که حرم امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) به دلیل محدودیت‌های ناشی از وضع مقررات منع آمد و شد، تا اطلاع ثانوی بسته است.

به دنبال افزایش شمار مبتلایان به کرونا در عراق از جمله استان کربلا، استاندار این استان عراق از وضع مقررات آمد و شد خبر داد. مقامات محلی در این استان برای اجرای مقررات جدید، از ارتش درخواست کمک کرده‌اند و تصاویر منتشر شده از شهر کربلاء نشان می‌دهد ارتش با استقرار در سطح شهر، رفت و آمدها را به شدت محدود کرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرونده اکبر طبری دهه کرامت جمعیت امام علی وحید خزایی نسیم افغانی شارمین میمندی نژاد کربلا حرم امام حسین محدودیت ها تکذیب زوار پرونده اکبر طبری دهه کرامت جمعیت امام علی وحید خزایی نسیم افغانی شارمین میمندی نژاد امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۹۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • آیا صدام حسین واقعا «دیوانه خاورمیانه» بود؟
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی