Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز و بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار احمد علی گودرزی در حاشیه بازدید از یگان‌های مرزی استان اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: تعامل نهادهای دولتی و همکاری مطلوب مرزنشینان با مرزبانان موجب ایجاد امنیت پایدار در مرزهای استان شده که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به ۷۵۹ کیلومتر مرز مشترک جمهوری اسلامی ایران با جمهوری آذربایجان افزود: با توجه به پروتکل‌های مرزی بین دو کشور و روابط حسنه کشور ایران و آذربایجان، امنیت مطلوبی در مرزها برقرار است و این امر حاصل تعامل و ارتباط مرزبانان دو کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: در راستای کنترل و پایش مرزها اقدامات قابل قبولی صورت گرفته و مرزبانی نیز با تمامی امکانات و تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی و به روز در پاسداری و حراست از سرحدات کشور، شبانه روزی انجام وظیفه می‌کند.

وی انسداد نوار مرز را از اولویت‌های مرزبانی ناجا دانست و افزود: مرزبانان در شرایط سخت آب و هوایی در مرزها با عشق و علاقه و با روحیه جهادی خدمت می‌کنند و مسئولیت حراست و برقراری امنیت مرزها را به عهده دارند که این افتخار بزرگی برای مرزبانان نیروی انتظامی است.

سردار گودرزی به نقش مرزبانان در مقابله با قاچاق در مرزها اشاره کرد و افزود: در راستای تحقق شعار سال، (جهش تولید) مرزبانان نیروی انتظامی با هرگونه قاچاق در مرزهای خشکی و دریایی مبارزه می‌کنند و درصدد هستیم که تجهیزات یگان‌های مرزی و دریایی را نیز تقویت کنیم.

گفتنی است، فرمانده مرزبانی ناجا در حاشیه بازدید یگان‌های مرزی استان اردبیل از یادمان شهدای مرزی در نوار مرزی نمین رونمایی کرد.

انتهای پیام/

20 / 20 فرمانده مرزبانی ناجا مرزبانان تعامل مرزنشینان و مرزبانان امنیت پایدار سردار احمد علی گودرزی بازدید از یگان‌های مرزی استان اردبیل ۷۵۹ کیلومتر مرز مشترک ایران با آذربایجان پاسداری و حراست از مرزها

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فرمانده مرزبانی ناجا مرزبانان تعامل مرزنشینان و مرزبانان امنیت پایدار یگان های مرزی مرزبانی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۰۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فرزین بلیان» مقتدرانه در برابر اشرار مسلح ایستادگی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عارف سپهری صبح پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌های کردستان از وقوع درگیری مسلحانه مرزبان هنگ مرزی بانه با اشرار مسلح در منطقه مرزی «هنگ ژال» بانه و شهادت یکی از مرزبان هنگ بانه در این درگیری خبر داد.

وی اظهار داشت: شب گذشته مرزبانان هنگ مرزی بانه حین پایش و مراقبت از نوار مرز، با گروهک معاند درگیر شدند که این سربازان ولایت مقتدرانه و با شجاعت با آنان مقابله کردند.

وی افزود: با مقاومت کم نظیر و ایثار نیروهای جان برکف مرزبانی ضمن دفع حمله این جنایتکاران از نفوذ آنان به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران جلوگیری بعمل آمد که اقدامات اطلاعاتی به صورت ویژه جهت دستگیری آنان ادامه دارد.

سردار سپهری تصریح کرد: در این درگیری سرباز وظیفه "فرزین بلیان "با رشادت و مقتدرانه در برابر اشرار مسلح و ضد انقلاب ایستادگی کرد و به شدت مجروح شدکه اقدامات پزشکی اولیه و تلاش برای احیا مؤثر وقاع نشد و این مرزبان دلاور و به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی افزود: علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، دو سرباز وظیفه و یک کادر دیگر نیز مجروح شدند که جهت سیر مراحل درمان، به بیمارستان شهرستان بانه منتقل شدند.

ارشدترین مقام در مرزبانی استان کردستان عنوان کرد: بررسی‌ها جهت روشن شدن زوایای این جنایت ادامه دارد که اطلاعات تکمیلی، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

فرمانده مرزبانی کردستان در پایان ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام و همرزمانش، خاطرنشان کرد: سلحشوران مرزبانی جانانه از مرزها دفاع می‌کنند و قطعاً راه این شهیدان بزرگوار و دیگر شهدا در دفاع از کشور و ارزش‌های نظام و انقلاب ادامه دارد.

گفتنی است، شهید بلیان مجرد و اهل شهرستان کرمانشاه است.

کد خبر 6094906

دیگر خبرها

  • حمله مسلحانه به هنگ مرزی کردستان؛ یک سرباز به شهادت رسید/ عکس
  • تیراندازی به برجک مرزبانی در کردستان؛ شهادت ۱ سرباز و جراحت ۳ تن
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • جزئیات جدید از شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه + تصویر
  • جزئیات نحوه شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه
  • «فرزین بلیان» مقتدرانه در برابر اشرار مسلح ایستادگی کرد
  • سازمان دامپزشکی به‌دنبال بازمهندسی در فرایندهای سازمانی است
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • فرار ناکام ده‌ها مرد اوکراینی از مرزها برای اجتناب از جنگ