Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@02:25:31 GMT

همراهی شبکه تبلیغی همدان با تلاشگران عرصه سلامت

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۱۲۰۸۱

همراهی شبکه تبلیغی همدان با تلاشگران عرصه سلامت

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه شبکه تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی برای کنترل و پیشگیری از کرونا همراه سیستم سلامت است از تلاشگران عرصه سلامت قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان، معاونان و روسای ادارات ستادی بخشی از ادارات شهرستانی با حضور در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی از زحمات رئیس دانشگاه و تلاشگران حوزه سلامت قدردانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه و پیگیری فعالان حوزه سلامت را عاملی موثر برای پیشگیری، کنترل و مراقبت از ویروس کرونا دانست و افزود: از اسفندماه برای کنترل فضا در هر شهرستان تیمی از معتمدین و افراد صاحب نفوذ تشکیل شد.

حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری تعطیلی اجتماعات مذهبی را کاری دشوار دانست که البته برای سلامتی مردم محقق شد گفت: این اقدام مستلزم گفتگو، درایت، هوشمندی و ورود کارشناسانه به موضوع بود که با همکاری خوب مردم و متدینان انجام شد.

وی با بیان اینکه پیام تشکر رئیس دانشگاه به هیات‌های مذهبی و مبلغین ابلاغ شد گفت:  طی این مدت در ابعاد معرفتی موضوع و ارتباط عقلانیت شریعت کار شد چراکه باید بیش از پیش به هوشمندی، عقلانیت و پویایی فقه شیعه توجه شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه شبکه تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی برای کنترل و پیشگیری از کرونا همراه سیستم سلامت است، ابراز امیدواری کرد شاهد توفیق روزافزون و ارتقای اسلام و انقلاب باشیم.

وی با یادآوری اینکه در ماه مبارک رمضان ظرفیت تبلیغی در صدا و سیما گسترش یافت ابراز امیدواری کرد که این تهدید کرونا به فرصت تبدیل شود.

انتهای پیام/ 89050/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان دانشگاه علوم پزشکی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان مبارزه با کرونا تبلیغات اسلامی استان همدان سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»

به گزارش «تابناک» به نقل از فرارو، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس حاضر به حمایت از طرح «نور» نشده اند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت ممنوع است
  • چراغ سبز رسانه ملی به کالاهای آسیب‌رسان سلامت | توجیه عجیب برای تبلیغ این کالاها
  • «کارگران» تلاشگران عرصه اقتصادی کشورمان هستند
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد