Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل سازمان نظام پزشکی با ارسال نامه‌ای به وزیر بهداشت نسبت به ضرب و شتم یک پزشک متخصص خط اول مقابله با کرونا از سوی همراهان بیمار، واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، و بنابر اعلام روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، دکتر محمد رضا ظفرقندی در نامه‌ای به دکتر سعید نمکی آورده است:« همانگونه که مستحضرید مورخ یکشنبه یکم تیرماه، آقای دکتر محمد ابوترابی، متخصص بیهوشی و مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام خمینی (س) پیرانشهر، ضمن خدمت مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته، جراحات سختی را متحمل شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجا که همراهان بیمار اغلب به امور پزشکی و خصوصاً وظایف مختلف تنها متخصص بیهوشی و مراقبت های پزشکی یک بیمارستان واقف نیستند، انتظار می رود در شرایط دشوار کنونی که اغلب پزشکان و بویژه متخصصان بیهوشی و مراقبت های ویژه در حال دست و پنجه نرم کردن با مرگ در مصاف با ویروس کرونا هستند، مسئولین حراست فیزیکی با جدیت و فوریت مناسب‌تری وارد عمل شده و از وقوع جرم پیشگیری نمایند.

این قبیل اتفاقات گاهی عوارضی به شدت نگران کننده تر از خود حادثه دارد و به دلیل تکرار آن از حضرتعالی تقاضا می کنم ضمن دستور پیگیری جدی این واقعه، طرح دعوای قضایی و برخورد با متخلفین، ترتیبی اتخاذ فرمایند با انجام تصمیمات زیربنایی از این پس چنین وقایع تلخی در بیمارستان های دولتی رخ ننماید.»

لینک کوتاه: asriran.com/0035AT

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ضرب و شتم پزشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۱۶۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: گزارشاتی مبنی بر فعالیت غیر قانونی پزشکی که ظاهراً با ادعاهای واهی اقدام به معالجه اهالی یکی از روستاهای کوهستانی تالش می‌کرد، دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه سریعاً مراتب در دستور کار کارشناسان نظارت شبکه بهداشت و درمان تالش قرار گرفت، افزود: با بررسی‌ها و تحقیقات تکمیلی مشخص شد خبر مذکور صحت دارد و این پزشک متخلف با استفاده از یک دستگاه اقدام به کلاهبرداری از اهالی این روستا می‌کند.

رستمی تصریح کرد: مراتب به اطلاع کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی گیلان رسانده شد و با دستور دادستان تالش و با حضور نیروهای فراجای این شهرستان این پزشک متخلف به اتهام فعالیت و مداخله غیر مجاز در امور پزشکی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی پس از بازجویی اولیه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش در پایان از توجه و همکاری دادستان محترم و فرماندهی محترم فراجای شهرستان تالش در حوزه سلامت تشکر قدردانی نمود.

کد خبر 6089833

دیگر خبرها

  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • ابلاغ تعرفه‌های جدید پزشکی
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • پزشکی به شرط کسب درآمد
  • نیویورک‌تایمز: سیستم پزشکی غزه در آستانه فروپاشی است