Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@10:38:12 GMT

جذب ۵٠٠ کارشناس رسمی دادگستری

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۰۳۰۷

جذب ۵٠٠ کارشناس رسمی دادگستری

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین میرشکاری در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به ظرفیتی که در قانون آمده است و بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در قانون طی برگزاری آزمونی نزدیک به ۵٠٠ کارشناس رسمی دادگستری به جمع کارشناسان دادگستری فارس افزوده خواهد شد.

وی اضافه کرد: وجود کارشناسان رسمی از آن جهت حائز اهمیت است که این افراد بازوان توانمندی برای دادگستری بوده و نگاه کارشناسی این افراد منجر به تعیین رأی توسط قاضی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میر شکاری اضافه کرد: ازجمله خدماتی که کارشناسان رسمی دادگستری نسبت به ارائه اقدام می‌کنند می‌توان به خدماتی اشاره کرد که باعث ایجاد شفافیت در دادگستری در خلال رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود.

وی در خصوص شکایت افراد از کارشناسان رسمی دادگستری نیز یادآور شد: در صورتیکه که کارشناس مربوطه نتواند وظایف قانونی که بر عهده وی گمارده شده باشد را به نحوه درست انجام دهد افراد می‌توانند با مراجعه به مرکز کانوان کارشناسان رسمی نسبت به ارئه شکایت از کارشناس مربوطه اقدام کنند.

میرشکاری یادآور شد: یکی دیگر از موضوعاتی که می‌تواند باعث چابک‌سازی فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف شود استفاده از ظرفیت دانش و توانمندی کارشناسان رسمی دادگستری ایران این افراد با توجه به سابقه و تخصصی که دارند می‌توانند بسیار زیاد کمک کننده پویایی سیستم‌ها باشند.

او همچنین درخواست کرد: با توجه به رعایت مسائل قانونی لذا از دادگستری درخواست می‌شود در صورت درخواست نظر کارشناسانه نسبت به ارسال درخواست بدون نام اقدام شود تا انتخاب کارشناس بر اساس معیارهای کانون کارشناسان باشد.

کد خبر 4958284

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز دادگستری فارس فارس ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا استانداری سمنان مواد مخدر ایلام سازمان تبلیغات اسلامی دهه کرامت بیرجند کشاورزی کارشناسان رسمی رسمی دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۰۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند

مهدی زارع خورمیزی در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: کارشناسان این اداره به صورت مستمر کلیه معادن موجود درحوزه شهرستان را پایش کرده و در صورت عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطارهای لازم به متولیان معادن ارائه می کنند.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت تمامی معدن فعال به صورت منظم توسط کارشناسان محیط زیست رصد می‌شود، عنوان کرد: فعالیت‌های معدنی یکی از اصلی ترین تهدیدات محیط زیست است، از این رو متولیان معادن به منظور کاهش تبعات فعالیت معدنی خود باید الزامات زیست محیطی را رعایت کنند تا از تهدیدات و تخریب بیش از حد طبیعت جلوگیری شود.

کد خبر 6092179

دیگر خبرها

  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • (عکس) محتویات عجیب یک صندوق قدیمی در کشتی غرق‌شده
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان
  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد