Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@21:01:56 GMT

عملیات گازرسانی به ۴۷۷ روستای آذربایجان‌غربی

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۰۸۹۱

عملیات گازرسانی به ۴۷۷ روستای آذربایجان‌غربی

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: هم اکنون ۴۷۸ روستای آذربایجان‌غربی تحت پوشش عملیات گازرسانی قرار دارند.

علیرضا شیخی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ضریب نفوذ گاز طبیعی در بین خانوار روستایی استان هم اکنون ۶۷ درصد است که با بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اجرا این رقم به ۸۱ درصد ارتقاء خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: درصورت تامین اعتبارات روستاهای جدیدی هم جهت گازرسانی وارد برنامه خواهند شد تا شاخص برخورداری خانوار روستایی استان را به سطح مطلوب برسانیم.

شیخی تصریح کرد: در سال های اخیر رشد بسیار خوبی در بحث گازرسانی صورت گرفته است به گونه‌ای که در سال ۹۲ تنها ۳۲ درصد خانوار روستایی از گاز بهره مند بودند.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در بخش گازرسانی شهری هم تحولی بزرگ صورت گرفته است بیان کرد: گازرسانی به شهرهای آواجیق، سرو، سیلوانا، میرآباد، زر آباد، نلاس که به دلیل کوهستانی بودن و ویژگی های خاص توپوگرافی و زمین شناسی خاص منطقه از پروژه‌های سخت گازرسانی کشور به حساب می آیند دستاوردهایی است که شرکت گاز استان رقم زده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی گاز طبیعی گاز ارومیه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۰۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس امور حقوقی شرکت گاز آذربایجان‌غربی اظهار کرد: سال گذشته از مجموع ۱۲۸ فقره پرونده مطروحه‌ی له و علیه این شرکت در مراجع قضایی و دیوان عدالت اداری تعداد ۹۷ فقره پرونده مختومه شد و مابقی همچنان در حال رسیدگی است.

محمدامین هناره درباره آرای صادره اعلام کرد: از پرونده‌های مختومه شده، در ۸۲ پرونده، رای به نفع شرکت گاز آذربایجان‌غربی و در ۱۵ فقره نیز به ضرر شرکت گاز بوده است.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان‌غربی ییلاقی است
  • شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان غربی ییلاقی است
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته