Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت گچساران گفت: این همه فریاد در این کشور علیه گرانی ها کشیده می شود اما روز به روز وضعیت هم وخیم تر می شود، مردم دیگر طاقت گرانی اجناس را ندارند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت الاسلام علیرضا صفایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت: دهه کرامت و پیشاپیش میلاد حضرت ثامن الحجج (ع) را به همه مومنان و مومنات تبریک عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: هفتم تیرماه، سالروز شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و ۷۲تن از یاران حضرت امام (ره) با انفجار بمب در دفتر حزب جمهوری اسلامی توسط گروهک منافقین در سال ۶۰است، که روز قوه قضاییه هم نام گرفته است.
امام جمعه موقت گچساران گفت: این روزها از قوه قضاییه و شهید والا مقام شهید بهشتی و یارانش زیاد می شنویم ، این ایام مردم از یک طرف به خاطر اقدامات ارزنده آیت الله رئیسی دلگرم شده‌اند و به جهت مقابله جدی با فساد و محاکمه مفسدین اقتصادی و غارت گران بیت المال از مجموعه قوه قضاییه کمال قدردانی را دارند.

صفایی در ادامه اظهار کرد: در این روزها هم شنیدیم افرادی امثال طبری‌ها که سال‌ها در قوه قضاییه بروز و ظهور کردند، خیانت ها و جنایت ها هم به ملت تحمیل کردند که امیدواریم مسئولین  قوه قضاییه از وقوع چنین خیانت هایی هم جلوگیری کنند که ما امیدواریم و دلمان هم گرم است.

وی افزود: برخی ها واقعا با این مملکت و بیت المال چه کرده اند؟ اصلا حرف هایی می شنویم که مغز انسان سوت می کشد، رشوه های آنچنانی که باید با مفسدین برخورد قاطع شود.

امام جمعه موقت گچساران گفت:۱۲ تیرماه نیز سالروز حمله نام آمریکایی به هواپیمای مسافربری در سال ۶۷و شهادت ۲۹۸سرنشین آن است که روز افشای حقوق بشر آمریکایی هم نام گرفته است و مشاهده کنید که دولتمردان آمریکایی چقدر جنایتکار بوده و هستند و امروز برای همه دنیا این جنایات روشن شده است .

صفایی در ادامه اظهار کرد: دولتمردان آمریکایی توان دیدن عزت جمهوری اسلامی را ندارند و تحمل هم نمی‌کنند و یک هواپیمایی مسافربری اعم از ایرانی و غیرایرانی، توسط ناوگان آمریکایی مورد هدف قرار گرفت و زن و کودک و پیر و جوان پرپر شدند و در حالی ست که مدال افتخار هم به فرمانده ناو داده می شود.

وی افزود: امروز در خود آمریکا مردم قیام کرده اند و نمادهای ظلم و نژاد پرستی را یکی پس از دیگری پایین می کشند و  وقتی مردم بیدار شدند می‌توانند حاکمان صالح را بر سر کار بیاورند و همان‌گونه که ملت بزرگ ایران طاغوت را سرنگون کرد و انسان های شایسته و وارسته را به حاکمیت رسانید.

امام جمعه موقت گچساران گفت: امروز نه تنها آمریکا بلکه دیگر کشورهای اروپایی هم در حال انجام چنین اقداماتی هستند، هنوز که هنوز است در آمریکا و برخی کشورها خبر از برده داری به گوش می رسد و کرامت انسانی را هیچوقت نخواسته و نمی خواهند.
صفایی در ادامه بیان کرد: هفته گذشته در این شهرستان رحلت شهادت گونه البرز زارعی را داشتیم ،جوانان فداکاری که برای صیانت از جنگل های شهرستان به کوه می زنند و با جسم شان آتش سوزی ها را مهار کردند که چنین جوانانی به خاطر حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست در تاریخ ماندگارند.

وی افزود: درخواست شده است که این جوان فداکار گچسارانی همانند شهدای خدمت به عنوان شهید معرفی شوند؛ اما متاسفانه همچنان بحث آتش سوزی ها را در اقصی نقاط استانمان داریم و خدا کند این اتفاقات از روی عمد هم نباشد که در حقیقت چه جوابی در مقابل ملت و آیندگان دارند.

امام جمعه موقت گچساران گفت: مسئولین تفکر و تدبیر کنند و صیانت از طبیعت را در اولویت برنامه هایشان قرار دهند؛ موضوع کرونا هم شک نکنیم که امتحان خداوند است که کل عالم را گرفته است  نزدیک ۵۰۰هزار نفر در دنیا براثر این ویروس جان باخته اند که باید جدی بگیریم و از مشکلات جامعه ما این است که برخی از مسئولین و مردم جدی نمی گیرند.

صفایی در ادامه اظهار کرد:در این شرایط کرونایی مسئله حج و زیارت لغو شده است و عربستان سعودی اعلام کرد که از پذیرش حجاج معذوریم، البته عمدی هم در کار نیست و نوبت حجاج برای سال های آینده هم محفوظ است.

وی افزود:در این بحران کرونا ،متاسفانه دشمن اصلی اسلام یعنی اسرائیل غاصب به دنبال سوء استفاده است و کرانه باختری را کم کم به خاکش ملحق می کند و باز هم سعودی ها حملاتشان را به کشور مظلوم یمن ادامه می دهد.

امام جمعه موقت گچساران در ادامه گفت: این همه فریاد در این کشور علیه گرانی ها کشیده می شود اما روز به روز وضعیت هم وخیم تر می شود، الان ببینید همین مرغ و تخم مرغ چقدر افزایش قیمت داشته اند؟آن روزی که فریاد کشیده می شد که بنزین را گران نکنید، می گفتند بنزین گران بشود کنترل می کنند که خیانت ها کردند ، مردم دیگر طاقت ندارند و پول ندارند نان بخرند.

صفایی خاطرنشان کرد: این مجلس یازدهم که تازه سرکار آمده است که ادعای اصولگرایی و دفاع از حقوق مردم و ارزش های انقلاب دارد،پس تاکی؟و این گرانی ها در زمان شما دارد اتفاق می افتد به فریاد این مردم برسید.

انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: قوه قضاییه محاکمه حقوق بشر شهید امام جمعه موقت گچساران گفت صفایی در ادامه قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، آیت‌ الله سید احمد علم‌ الهدی، در دیدار با سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که روز دوشنبه به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی برگزار شد، با تأکید بر ضرورت رسیدگی دولت به سفره و معیشت مردم اظهار کرد: طرح کالابرگ الکترونیک از جمله طرح‌های موفق اقتصادی در سال‌های اخیر بود که نفع آن به صورت مستقیم به سفره‌های مردم رسید. با وجود این، نباید محدود به اجرای این طرح‌های معیشتی بمانید. در هر شرایط، تمرکز و توجه اصلی شما باید ناظر بر کنترل گرانی باشد. گرانی را باید به هر طریق کنترل کنید ولو اینکه زبان زور پای کار باشد.

وی ادامه داد: اقتدار حکومتی باید در دو عرصه ارز و گرانی پای کار بیاید. البته در سال‌های اخیر، سیاست‌هایی اتخاذ شده که مردم به چشم دیده‌اند تهدیدهای دشمن همچون هویت آن‌ها توخالی است اما در هر حال، تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت همچنان باید در دستورکار دولت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این یک حقیقت است که با وجود تلاش‌های مستمر و مجدانه در دولت سیزدهم، همچنان دستاوردهای دولت برای مردم به مرحله تجسم عینی نرسیده و ملموس نشده است. به همین دلیل، تأکید ویژه ما بر رسانه و انعکاس فعالیت‌هاست تا بر مردم روشن شود که در چه حوزه‌هایی کار شده و در چه عرصه‌هایی نیاز به فعالیت وجود دارد.

وی افزود: عمده مطالبه مردم در شرایط فعلی متمرکز بر عرصه‌های اقتصادی است و این‌طور نیست که شما تصور کنید همه‌چیز با ارائه آمار و اعداد و ارقام حل می‌شود. خیر؛ در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود. جامعه باید به طور واضح، زیر و بم ماجرا را بداند و تحقق این هدف جز با تقویت اطلاع‌رسانی و به‌کارگیری قدرت رسانه صورت نمی‌گیرد.

امام جمعه مشهد تأکید کرد: در همه قضایا، رمز موفقیت شما مقارن با میزان اخلاصی است که در عمل دارید. وقتی انسان در عمل مخلص باشد، کار او کار خدا می‌شود و در این شرایط، ذات اقدس پروردگار به اراده قاهر خودش اجازه نخواهد داد کار بر زمین بماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • فرمان علم الهدی به دولت رئیسی درباره گرانی ها
  • فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد