Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ ششم تیر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

 

 

3219...0912: ما خواهان برگزاری آزمون های سراسری با پروتکل های بهداشتی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا سر موعد برگزار شود. چون تصویب شده توسط خود ستاد کروناست.  

 

0624...0938: لطفا پیگیر افزایش سن ورود به دانشگاه فرهنگیان باشید

 

0959...0939:سلام.خسته نباشید.ازمرودشت،شیراز.سهام عدالت سی درصدش را فروختم،الان نزدیک یک ماهه،می رم بانک ملی می گه به ماربطی نداره.کافی نت هم می گه دست ما نیست،چراکسی پیگیری نمی کنه؟

 

3275...0935: چرا در حالی که مردم مرغ ، گوشت، لبنیات و روغن را با ارز آزاد تهیه می کنند به این کالاها ارز4200 تومانی پرداخت می شه؟

 

8769...0913: سلام چرا آموزش وپرورش معلمان حق التدریس را استخدام نمی کند با وجودی که مجلس آن را تصویب کرده لطفا پیگیری نمایید خدا خیرتان دهد.

 

9187...0906: باعرض ادب وخسته نباشی خدمت مراکز علوم پزشکی شهرستان زاهدان مرکز بهداشت گنز بخش ایرندگان اصلا رسیدگی نمی کند یکسری بازدید بفرماید

 

9057...0914: سلام، خسته نباشید، بزرگواران لطفا صدای معلمان بازنشسته نیمه اول سال ۹۸ را به گوش مسئولین برسانید، در حق ما خیلی ظلم شده، نه طرح رتبه بندی نه افزایش ۵۰ درصدی حقوق نه فوق‌العاده ویژه و نه هیچ چیز دیگر.

 

5861...0905: با سلام احترام خدمت اعضای محترم باشگاه خبرنگاران.لطفا ما داوطلب های آزمون دکتری را برای تعویق کنکور تا بهتر شدن وضعیت بیماری کرونا ویروس حمایت نمایید. و خواسته ما رو به گوش مسئولین برسونید.باتشکر

 

7410...0905: با سلام خدمت شما، چرا مسئولین آموزش وپرورش حق معلمان بازنشسته نیمه اول سال ۹۸ را نادیده گرفته اند و برای این کارشان بهانه های زیادی می آورند، این بی عدالتی است.

 

9791...0937: در پروازهای شرکت های هواپیمایی داخلی باتوجه به شیوع کرونا پذیرایی نمی شود ولی فاصله گذاری اجتماعی با توجه به اینکه دچار خسارت می شوند هم لحاظ نمی شود و با ظرفیت کامل پرواز می کنند. خدا پدر کرونا رو بیامرزه که برای این ایرلاینها دو سر سود شده است

 

0326...0919: باافزایش سن فرهنگیان ب24موافقت کنیدبا35سال استخدام می کنیدپیرنیست؟لطفا

 

3168...0938:  باعرض سلام باید هر منطقه قیمت خانه و رهن  وکرایه  خانه مانند کرایه تاکسی ها و ماشین ها به  بنگاها املاک ابلاغ شود

 

3158...0916: باعرض ادب وخسته نباشید از کارگذاران سهام هدالت سوال بکنید برگه یک میلیون تومانی چرابرای یکی یه نیم برای یکی 1700می ریزن این کجاش عدالته یاقرکشیه  کوهدشت لرستان

 

9249...0914: سلام.قرار بود سبد کالا بدین پس چی شد

 

6382...0917: باسلام احترام وادب خواهشمندست وام 5 ملیونی برای افراد تحت پوشش سازمان محترم بهزیستی برای مراجعه وچه مدارکی لازم است.باتشکروسپاس.

 

1332...0922: چرا کسى درخصوص بيمه بيکارى کرونا پيگير نمی شه چون مربوط به کارگرانه

 

8904...0915: با سلام قرض الحسنه علویه نیشابور 4سال است که پول ما را دزدیدن مسئولین هیچ اقدامی نکردن لطفا پیگیری کنید

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۱۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری

با اهتمام به اجرایی کردن  اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی اقداماتی در حوزه پیشگیری در دو سال اخیر برای اولین بار صورت گرفت که شاهد کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری بوده ایم.

به گزارش ایسنا، عملکرد دیوان عدالت اداری در سال ۱۴۰۲ در حوزه های مختلف همراه با اهتمام در راستای تحقق اهداف پیشگیرانه بوده است که معاونت حقوقی، پیشگیری و پژوهش در جهت کاهش شکل‌گیری دعاوی و در نتیجه کاهش اطاله دارسی، سلامت اداری در دستگاه‌های اجرایی کشور و اصلاح فرآیندهای اداری که در نهایت منجر به تسهیل و برقراری سلامت اداری می‌گردد اقداماتی را برنامه‌ریزی و اجرا نموده است.  

طبق اعلام روابط عمومی دیوان عدالت اداری، برگزاری ۶۵ جلسه در ۲۱ کارگروه تخصصی با دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های پرشکایت، تبیین و معرفی تبصره ۴ ماده ۱۶ قانون دیوان، رصد پرونده‌های کثیر الشاکی، پربسامد و پرتکرار، انتقال دانش قضایی دیوان به دستگاه‌های اجرایی، برگزاری نشست‌های تحلیل و آسیب شناسی با مراجع علمی و دانشگاهی برخی از اقدامات این معاونت می‌باشد.  

طبق داده‌های آماری در سال ۱۴۰۰ در مجموع ۱۷۵ هزار و ۱۱۲ پرونده در دیوان طرح گردیده بود که در سال ۱۴۰۱ این عدد به ۱۷۰ هزار و ۷۷۶ پرونده رسیده و با ادامه تلاش مدیران و کارکنان خدوم دیوان این عدد در سال ۱۴۰۲ به ۱۶۵ هزار و ۷۷۴ پرونده رسیده است که نشان می‌دهد در سال ۱۴۰۱ کاهش ۲.۴۸ درصدی و در سال ۱۴۰۲ شاهد کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری بوده‌ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود