Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-28@21:10:40 GMT

پیام سخنگوی دولت به رئیسی

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۲۸۲۳

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، سخنگوی دولت گفت: بیان آزاد عقاید برای آیت‌الله بهشتی یک سیاست قضایی بود و همه تلاش خود را به کار برد تا بر سر میز یک چتر امنِ حقوقی ایجاد کند.

علی ربیعی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:

«هفته ‎قوه قضاییه را به رییس محترم این قوه و همه قضاتی که با شرافت، در عدالتخانه برای آرامش، احساس امنیت و زیست عادلانه انسانها تلاش می‌کنند تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هفته با نام شهید بهشتی گره خورده است.

‏درخشش سیمای ‎بهشتی را می‌توان آنجا که زیر تابلوی "فبشر عبادی الذین یستمعون القول" با گروههای ‎کمونیستی ، غیر کمونیستی، منتقدین و مخالفین مناظره می‌کرد به تماشا نشست.

‏در یک جا بهشتی را به عنوان مرد قضا می‌شناسیم که بالاترین فرد ‎قوه قضاییه بود و در یک‌جا به عنوان مرد مناظره که زیر تابلوی آیه مذکور حضور داشت. زیر تابلویی که مزین به آیه "فبشر..." بود یک قلمرو وسیع امن وجود داشت برای طرح مباحث مخالفین.

‏بهشتی هم مرد قضا بود وهم مرد مناظره، گفتگو ومباحثه، اما بیان آزاد عقاید برای او یک سیاست قضایی بود. همه تلاش خود را به کار برد تا یک چتر امنِ حقوقی ایجاد کند بر سر میز مناظره، او تلاش زیادی کرد که حتی رجوی در مناظره حاضر شود. مناظره برای اویک راهبرد برای سلامت و مصونیت جامعه بود.»

 

ایسنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: توییتر ربیعی رئیسی بهشتی سخنگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۲۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد

سخنگوی دولت از تصویب و ابلاغ اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در هیات دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: به‌منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیات دولت رسید.

سخنگوی دولت ادامه داد: این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.

کد خبر 748517

دیگر خبرها

  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • کودتا در کاخ سفید/ تلاش‌های نافرجام برای برکناری سخنگوی دولت بایدن
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • پیام انگیزشی قلعه‌نویی به شمسایی: با جام برگرد!
  • پیام دیگر حماس به خانواده‌های اسرای صهیونیستی
  • پیام دیگر شاخه نظامی حماس به خانواده‌های اسرای صهیونیستی