Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال آرسنال در جدیدترین مصاحبه خود گفت تمایل چندانی برای بازگشت به رئال مادرید ندارد. تاریخ انتشار: 19:43 - 06 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۲۳۶۴

خبرگزاری میزان - دنی سبایوس هافبک آندلوسی در مورد شرایطش در آرسنال گفت: قراردادم را با این تیم تمدید کردم و در روز اول آگوست به مادرید برمی‌گردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن که مسابقات تمام شد چند روز به تعطیلات می‌روم و بعد از آن در مورد آینده‌ام بررسی خواهم داشت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه یک سال به مسابقات یورو و المپیک مانده است، سعی می‌کنم یک گزینه مناسب را انتخاب کنم. تصمیمی که باید بگیرم بر این اساس است که در تیم ملی باشم. من مالک آینده خودم هستم؛ زمان زیادی برای تصمیم‌گیری ندارم، چون در اوایل سپتامبر مسابقات شروع می‌شود.

سبایوس در مورد زیدان گفت: باید طوری تصمیم بگیرم که در جایی باشم تا راحت‌تر باشم. مربی به من گفت که یک سال بیرون بروم و باید برای فصل بعد با او صحبت کنم. خوزه آنخل سانچز مدیر اجرایی رئال با من صحبت کرده است؛ آنها هنوز در چمپیونزلیگ هستند. باید همه چیز را بررسی کنیم و تصمیم بگیرم.   هافبک اندلسی آرسنال افزود: بتیس یک گزینه روی میز است، هر چند که در‌ها را به روی هیچ باشگاهی نمی‌بندم زیرا در آرسنال خوشحال هستم. زیدان نظری در مورد من دارد که نمی‌توانم در موردش صحبت کنم. نمی‌دانم تا دو ماه دیگر چه می‌شود. سخت است که در رئال مادرید مهم باشی و ۴۰ بازی در فصل انجام بدهی؛ می‌خواهم با خوشحالی بازی کنم.   سبایوس پیرامون آینده بیل و خامس در رئال مادرید گفت: به نظرم رئال مادرید ترکیب گسترده‌ای دارد و بازی کردن در این تیم مشکل است. باید از نظر بدنی برای بازی کردن در رئال مادرید خوب باشید. بیشتر بخوانید: والنسیا جدیدترین مشتری بازیکن قرضی رئال مادرید انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: زیدان رئال مادرید دنی سبایوس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۳۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهین رئال قصد فرود ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، فده والورده توقف ناپذیر بازی می کند و این فصل در رئال مادرید بیشتر از هر کسی در میدان بوده است. به ماه می رسیده ایم و او تنها بازیکن رئال است که در تک تک بازی های این تیم در فصل جاری بازی کرده است. ستاره اروگوئه ای در مجموع 3748 دقیقه برای رئال به میدان رفته است.

از ژوئن سال گذشته که او در آخرین بازی لیگ در برنابئو مقابل اتلتیک به میدان نرفت، دیگر شاهد غیبت فده در ترکیب رئال نبوده ایم. او 48 بازی متوالی است که بازی می کند.

درست است که از نظر آماری (2 گل و 7 پاس گل) مثل فصل گذشته نیست؛ فصلی که در آن 12 گل زد و همچنین 7 پاس گل داد اما نمی توان ترکیب رئال را بدون فده تصور کرد. او همه جای زمین دیده می شود و در رئال می گویند فده زمین فوتبال را شخم می زند!

در واقع، موقعیت او امسال پست 6 است و کمی دورتر از دروازه. آمدن جود بلینگام باعث شده تا فده کمی از پست سال قبل خود فاصله بگیرد ولی در رئال مادرید حالا بی جانشین‌تر از همیشه شده است.

دیگر خبرها

  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • جلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید