Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرگزارشدشنبه ایرنا، همزمان با هفته قوه قضائیه، برپایی میز خدمت توسط مسئولین قضایی استان آذربایجان شرقی در مصلای حضرت امام (ره) شهرستان تبریز صورت گرفت تا بخشی از مشکلات قضایی مردم حل و فصل شود.

رئیس دادگستری استان آذربایجان شرقی و دادستان مرکز استان  به همراه سایر مسئولین قضایی استان در این اقدام و ملاقات عمومی به صورت چهره به چهره با مردم دیدار و گفت وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ملاقات عمومی  با رعایت مسائل بهداشتی و  حفظ فاصله گذاری اجتماعی به انجام رسید و مشکلات حقوقی و قضایی تعدادی از مراجعین شهرستانی بررسی و دستورات قانونی لازم جهت رفع مشکلات با حفظ استقلال قضات صادر شد

دیدار چهره به چهره ی مسئولین قضایی استان با مردم  که در قالب میز خدمت  و در راستای سیاست‌های تحولی قوه قضاییه برگزار شد، مورد حمایت و تقدیر نماینده  ولی فقیه در استان قرار گرفت.

برچسب‌ها دادگستری آذربایجان شرقی قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری آذربایجان شرقی قوه قضاییه دادگستری آذربایجان شرقی قوه قضاییه آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۵۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دوره دوم کارآموزی قضایی در دادگستری استان آذربایجان غربی با ۳۹ نفر 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تبریک روز معلم و نیز روز کارگر خطاب به کارآموزان قضایی دور دوم گفت: ورود به عرصه مهم، خطیر و حساس ولی با ارزش قضاوت را به شما تبریک می‌گویم و یقین دارم که عنایت خداوند بوده که شما را در این مسیر قرار داده، مسیری که گره گشایی از مشکلات مردم و احقاق حق در یک نظام الهی است.
عتباتی با اشاره به ظرفیت بالای علمی استان گفت: استان آذربایجان غربی در بسیاری از عرصه‌های علم و دانش دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است که یکی از این ظرفیت‌ها که مغفول مانده بود ظرفیت حقوقی بود و باتوجه به اینکه استان در زمینه کادر قضایی به شدت در مضیقه بود تلاش گردید با استفاده از این ظرفیت و عنایت و اعتماد ریاست معظم قوه قضائیه دوره اول کارآموزی قضایی را با ۳۳ کارآموز که بومی استان هستند در سال گذشته برگزار کنیم که در تیر ماه سال جاری این دوره به پایان خواهد رسید و همچنین با استفاده از این ظرفیت و تجربه، امروز شاهد افتتاح آغاز رسمی دوره دوم کارآموزی قضایی با ۳۹ کارآموز هستیم که با پایان این دوره‌ها استان از ثمره آن که تامین نیروی مورد نیاز قضایی است بهره خواهد برد و امید است این دوره‌ها استمرار داشته باشد.
عتباتی در پایان با تقدیر از شورای معاونین دادگستری استان، ادارات تابعه، مجموعه مدیریتی دانشگاه ارومیه که شرایط بسیار مناسبی را برای برگزاری این دوره‌ها فراهم نمودند گفت که افتخار تربیت قاضی که محوریت اصلی در دستگاه قضایی است و همه کمک می‌کنند که شرایط برای صدور رای و احقاق حق فراهم آید متعلق به کل استان است.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدپور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان نیز در ابتدای این آیین ضمن خوشامدگویی گزارشی از روند برگزاری دور اول کارآموزی قضایی آذربایجان غربی ارائه و گفت: استان از حیث کادر قضایی در مضیقه بوده و ۵۱ درصد از پست‌های قضایی آن خالی است.
محمدپور ادامه داد: در طول سه سال حضور دکتر عتباتی در استان، در بخش‌های مختلف پیگیر مشکلات و رفع آنها بودند که یکی از این بخش‌ها تامین کادر قضایی و اداری بود که با تلاش‌های ایشان در طی سه سال نزدیک به ۳۰۰ نفر کادر اداری و ۸۴ نفر کادر قضایی به استان جذب شده است و همچنین با پیگیری‌های ایشان و عنایت ویژه ریاست معظم قوه قضائیه و معاونت منابع انسانی قوه قضائیه با برگزاری دور‌های کارآموزی قضایی در استان برای تربیت قاضی و تامین کادر قضایی در استان راه اندازی شده اند.
شایان ذکر است با این آیین دوره دوم کارآموزی قضایی استان آذربایجان غربی رسماً افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح دوره دوم کارآموزی قضایی در دادگستری استان آذربایجان غربی با ۳۹ نفر 
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ تشکیل پرونده برای چهره‌هایی که اهمیت عملیات وعده صادق را به مخاطره انداخته بودند/ تشریح آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل/ کشف جرم جدید در پرونده چای دبش
  • دیدار وزیر دادگستری با رییس کانون فدرال سردفتران روسیه
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا