Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: کار مربیگری نیاز به تلاش دارد و این نیست که دنبال فالوور و فضای مجازی باشم.

به گزارش فارس، جواد نکونام در خصوص دیدار تیمش مقابل استقلال و برتری این تیم در بازی شب گذشته اظهار داشت: کار مربیگری نیاز به تلاش دارد و این نیست که دنبل فالوور و فضای مجازی باشم. الان هم به فکر بازی بعد هستیم تا در بازی آتی موفق شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اینکه ساختار فولاد در موفقیت این تیم تاثیرگذار است، گفت: ما خیلی زحمت کشیدیم، در این مدت که تمرینات تیم بعد از کرونا شروع شد خیلی تلاش کردیم. در این مدت ما اصلا مصدوم نداشتیم و بازیکنانمان تحت کنترل ما بودند. مثل استقلال نبودیم که 2 بازیکن خود را به خاطر پارگی رباط صلیبی از دست بدهیم. اگر بخواهید من آمار دوندگی بازیکنانم را در این مدت می توانم بدهم.

نکونام تاکید کرد: ما زحمت کشیدیم که بازیکن تیم در بازی 12 کیلیومتر در زمین بدود. ما بازی 6 امتیازی را بردیم . البته من هوادار استقلال هستم ولی چون یک قرارداد حرفه‌ای دارم می‌گویم که دوست دارم تیمم برنده باشد. من «فِیک» نیستم و دوست دارم به موفقیت برسم. مربیگری نیاز به زمان و وقت گذاشتن دارد.

سرمربی فولاد تاکید کرد: زمانی که استراماچونی به استقلال آمد کسی فکر نمی‌کرد او محبوب قلبها شود، او زحمت کشید و در فضای مجازی نبود و به دنبال محبوبیت غیر واقعی نبود! او بداخلاق بود اما تلاش کرد و زحمت کشید. اینکه ما شرایط را برای تیم‌مان طوری رقم بزنیم که هوادار خوشحال شود کار سختی است. در این چند روز بزرگان فوتبال که زحمت کشیدند از بازی فولاد تعریف کردند.

وی تصریح کرد: زمانی که 11 به 11 بودیم فوتبال خوبی انجام دادیم و آن هم مقابل تیم بزرگ استقلال عملکرد خوبی داشتیم. بردن استقلال که با سیستم استراماچونی بازی می‌کند، سخت است. باید قبول کنیم که ما بهتر بودیم و بازی را برده‌ایم و همین مساله باعث می‌شود در آینده پیشرفت کنیم.

نکونام در خصوص اینکه آیا بازی شب گذشته بازی خوبی بود یا خیر گفت: هدف اصلی ما این است که بازی به بازی خوب نتیجه بگیریم. تا همین الان کار بزرگی انجام دادیم. صادقانه می‌گویم که ما هیچ بازیکن میلیاردی در تیم‌مان نداریم. من هیچ قولی در ابتدای فصل ندادم ولی تلاش می‌کنم با کمک مدیریت، هواداران، آذری و محمدی به موفقیت برسیم. اینکه در پایان فصل به سهمیه می‌رسیم یا نه بستگی به تلاش مجموعه ما دارد.

سرمربی فولاد در پاسخ به این سوال که دلیل برتری‌اش مقابل استقلال چه بود، عنوان کرد: دلیل بردن ما تمریناتی است که از روز اول انجام دادیم. بی دلیل نیست که فولاد موفق شده است. بودن یک مربی بدنساز خوب که سالها در کنارش در اسپانیا کار کردم، یکی از دلایل موفقیت ما است. منِ مربی باید به فکر این باشم که چطور بازیکن تیمم مصدوم نشود. این نکته‌ای است که ما به آن توجه کردیم.

وی در گفت و گو با شبکه ورزش تاکید کرد: شرایط بعد از کرونا و لیگی که دیر شروع شد باعث شد تا کار سخت شود، ما باید از بازیکنان مواظبت می‌کردیم که کردیم. در بازی استقلال، فقط یک بار توپ روی دروازه ما آمد که همان توپ گل شد. اگر روز خوب حسینی نبود تیم ما می‌توانست زودتر به گل برسد. دو مهاجم کنونی استقلال بهترین‌های حال حاضر ایران هستند که ما آنها را کنترل کردیم. وقتی تیم حریف کنترل شد، عصبانی شدند و همین باعث اعتراضات شد که نتیجه بر عکس داد.

نکونام یادآور شد: ما در نیمه اول و شروع بازی می‌خواستیم بازی را در دست بگیریم که 2-3 دقیقه بازی را از دست دادیم ولی در ادامه بازی را گرفتیم و استقلال را شکست دادیم. استقلال بازیکنان بزرگی دارد که همه آنها می‌توانند در تیم ملی بازی کنند، امیدوارم شرایطی پیش بیاید که این تیم بتواند به عنوان مدعی قهرمانی در فوتبال ایران فعالیت کند.

لینک کوتاه: asriran.com/0035Ce

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نکونام استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۶۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: می دانیم کجای کار هستیم و چه می خواهیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن عنوان کرد:هیچ بازی برای ما راحت نیست. ما پنج دیدار دیگر داریم و باید تمرکز و تلاش داشته باشیم تا به موفقیت برسیم. می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم. با بازیکنان که صحبت می‌کردیم همه از اهمیت بازی و اینکه چه مسئولیت بزرگی روی دوش ما قرار دارد، اطلاع داشتند و همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا فردا پیروز شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط
  • کابک نکونام با خارجی‌ها
  • نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!
  • نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • نکونام: اگر کسی اشتباه کند تاوانش را می‌دهد
  • نکونام: هر کاری دلم بخواهد می‌کنم
  • نکونام: می دانیم کجای کار هستیم و چه می خواهیم
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)