Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@03:36:06 GMT

استقبال ۴۴ هزار مخاطب از بازگشایی سینماها

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۷۷۳۰

استقبال ۴۴ هزار مخاطب از بازگشایی سینماها

نزدیک به ۴۴ هزار نفر مخاطب فیلم‌ها در دور جدید بازگشایی سینماها بودند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی در گفت‌‌وگوی تلفنی با برنامه نقد سینما با بیان اینکه آمار فروش و مخاطب فیلم‌ها از اول تیر روزانه در سایت سازمان سینمایی منتشر شده است، گفت: از اواسط هفته پیش‌ِرو این آمار به تفکیک فروشنده، گیشه، تخفیفات، سالن، فیلم و حتی ساعت خرید در سامانه سمفا به صورت آنلاین اعلام خواهد شد تا مورد استفاده سینماگران، منتقدان و اهالی رسانه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، نجفی بیان کرد: با توجه به تأکید رئیس سازمان سینمایی مبنی بر شفاف‌سازی، در سال گذشته سامانه سینماشهر این اطلاعات را در اختیار مخاطبان قرار می‌داد و امسال قرار است سامانه سمفا آمار اکران را کامل‌تر منتشر کند.

وی با اشاره به آمار مخاطبان سینما بعد از بازگشایی گفت: 43 هزار و 961 نفر تا این لحظه مخاطب فیلم‌های روی پرده بودند که از این تعداد حدود 60 درصد به شنای پروانه،  25 درصد به فیلم خوب بد جلف 2 و 15 درصد به فیلم‌های دیگر اختصاص دارد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی مخاطبان پنجشنبه و جمعه را حدود 30 هزار نفر عنوان کرد و ادامه داد: تا ساعات پایانی جمعه شب 18 هزار و 574 نفر مخاطب فیلم‌ها در این روز بودند که چند سانس فوق‌العاده همچنان ادامه دارد.

نجفی در پایان خاطرنشان کرد: با آماری که از فروش فیلم‌ها در دو روز اخیر مشاهده شد به روند اکران فیلم‌ها در روزهای آینده می‌توانیم خوشبین باشیم. خصوصاً اینکه باید اعتماد مردم به سالن‌های سینما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سینماها از سوی پرسنل و تماشاگران جلب شود.

نگاهی به «هالیوود»|چاقویی که دسته خود را نمی‌برد/ سیاه‌پوستانی که قربانی قهرمانی سفیدپوستان همجنس‌باز می‌شوندمردم کم‌کم به سینما بازمی‌گردندرفع عطش مخاطب سینما با اکران فیلم‌های خارجی در سینمای آپارتمانی ایران/ نمایش خانگی بدون رایت، سینما با رایت؟

انتهای پیام/   

R1544/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان سینمایی سینما

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان سینمایی سینما سازمان سینمایی سینما سازمان سینمایی مخاطب فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۷۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین

فیلم سینمایی «پرویز خان» به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی از جمعه ۷ اردیبهشت ماه در بخش سینما آنلاین فیلم نت اکران خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم سینمایی «پرویز خان» به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی و تهیه کنندگی عطا پناهی از جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۸ صبح در بخش سینما آنلاین فیلم نت اکران خواهد شد.

«پرویزخان» از ۲۳ اسفندماه در سینما‌های سراسر کشور اکران خود را آغاز کرده بود که با استقبال مخاطبان رو به رو شد.

این فیلم سینمایی در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر توانست نظر منتقدان و اهالی رسانه را به خود جلب کند و موفق به نامزدی در ۹ رشته شد و سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول، سیمرغ بلورین بهترین تدوین و دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه را دریافت کرد.

سعید پورصمیمی، حمیدرضا پگاه، بهنام تشکر، علی باقری، المیرا دهقانی، خسرو احمدی، مهدی قربانی، یاسین مسعودی، محمد صادق ملک، نیما نادری، روزبه رئوفی، یدالله شادمانی، مهدی فریضه، منوچهر علیپور، امیر دانشجو، سید ابوالفضل موسوی، نصیر ساکی، امیرمهدی کوشکی، علی فرحناک، اسکندر کوتی و مریم سعادت بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فلیم سینمایی «پرویزخان» که محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج با حمایت وزارت ورزش و جوانان است، درباره پرویز دهداری یکی از متفاوت‌ترین مربیان بزرگ تیم ملی فوتبال ایران است.

عوامل فیلم سینمایی «پرویز خان» عبارتند از مدیر فیلمبرداری: وحید ابراهیمی، مدیر صدابرداری: میثم یاردیلو، طراح صحنه: محسن خدابخشی، طراح لباس: آزاده قوام، طراح چهره پردازی: امید گلزاده، تدوین: حسن حسندوست، طراح جلوه‌های بصری: سید هادی اسلامی، مدیر تولید: رضا زنجانیان، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، آهنگساز: بامداد افشار، اصلاح رنگ ونور: فربد جلالی، دستیار اول کارگردان: علی غیاثوند، مدیر تدارکات: امیر مرایی، برنامه‌ریز: سحر زرندی، عکاس: حبیب مجیدی، روابط عمومی: علی سلمان زاده، مجری طرح: استودیو بادبان.

دیگر خبرها

  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • «تشریفات ساده»، تلفیقی از تئاتر و سینما
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین