Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@04:56:28 GMT

انگشتر نقره مردانه دست ساز مشهد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۸۸۵۲

انگشتر نقره مردانه دست ساز مشهد

خبرگزاری آریا- مشهد، عنوان توریستی ترین و پرمسافرترین شهر ایران را داراست. دلیلش هم واضح است: وجود حرم امام هشتم در این شهر. جدا از وجود حرم رضوی که مشهد را به قطب زیارتی ایران تبدیل کرده، مشهد صنایع دستی زیادی دارد. به همین علت، مشهد به عنوان یکی از قطب های صنایع دستی ایران به حساب می آید. یکی از صنایع دستی و سوغات معروف مشهد، انگشتر نقره زنانه و انگشتر نقره مردانه دست ساز است که توسط جواهرسازان چیره دست ساخته می شود و مورد استقبال و همچنین مورد علاقه مردم ایران و  میلیون ها گردشگر خارجی قرار گرفته که بیشترشان شهروندان کشورهای عربی هستند که به مشهد سفر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگشتر دست ساز در مقایسه با انگشتر های دیگر که توسط ماشینی و یا ریخته گری ساخته می شوند ارزش بیشتری دارند. انگشتر نقره مردانه و زنانه توسط نگین هایی مانند نگین فیروزه ، عقیق ، زمرد و یاقوت و... طراحی و تولید می شوند. انگشتر نقره دارای مدل های متنوعی است که انتخاب آن به سلیقه و توان مالی هر شخص بستگی دارد. اکثر زائران انگشتر دست سازی که با استفاده از نگین فیروزه یا نگین عقیق ساخته شده باشد را بخاطر خاصیت درمانی و ظاهر زیبایی که دارد، برای خود یا به عنوان هدیه برای آشنایان خریداری می کنند.

انگشتر نقره مردانه دست ساز فیروزه نیشابور

 

انگشتر نقره مردانه دست ساز و خواص نگین انگشتر آن:

انگشتر نقره مردانه و زنانه دست ساز یکی از معروف ترین و زیباترین صنایع دستی مشهد به حساب می آیند که مورد استقبال مردم در داخل و در خارج از کشور قرار گرفته است. عده ای از افراد برای گشایش گره ای در کار خود به خرید انگشتر نقره دست ساز اقدام می کنند و بعضی دیگر نیز به علت عشقی که به انگشتر دارند، این نوع انگشتر ها را خریداری می کنند. هر نگین انگشتری که روی رکاب انگشتر مردانه و یا زنانه به کار رفته است، دارای خواص خاصی است. برای مثال استفاده از نگین فیروزه به عنوان نگین انگشتر باعث تنظیم شدن فشار خون و نیز تپش قلب می شود، همچنین باعث زیاد شدن نور چشم  و در امان بودن از چشم و نظر می شود. اما نگین عقیق نیز برای بهبود زخم معده موثر است و همچنین برای تمرکز بیشتر نیز گزینه ی مناسبی است. بنابراین انگشترهای نقره از نوع دست ساز علاوه بر این که از ظرافت و طراحی خاصی برخوردار هستن، خاصیت درمانی نیز دارند. از انگشتر نقره مردانه و زنانه دست ساز زائران داخلی و خارجی بسیاری استفاده می کنند. از زائران خارجی می توان به زائران حوزه خلیج فارس و اطراف آن اشاره کرد. ناگفته نماند که استفاده زائران داخلی و خارجی از انگشتر نقره دست ساز مردانه و زنانه دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.

دلایل تقاضای زیاد مردم برای خرید و استفاده از انگشتر نقره مردانه و زنانه از نوع دست ساز:

یکی از صنایع دستی و سوغات شهر مشهد محسوب می شود.محبوب بودن انگشتر نقره دست ساز در بین مردم داخل و خارج از کشور.با ارزش بودن انگشتر های دست سازعلاوه بر زیبایی به عنوان یکی از اکسسوری ها محسوب می شود.خواص درمانی و عرفانی.علاقه زیاد عده ای به انگشترو...

انگشتر نقره مردانه دست ساز عقیق یمن

 

سوغات و صنایع دستی : هر شخصی که به شهری به عنوان زائر یا مسافر سفر می کند، دوست دارد چیزی را به عنوان هدیه و یا سوغات با خود به شهری که ساکن است ببرد. در واقع انگشتر نقره مردانه دست ساز یکی از محبوب ترین صنایع دستی مشهد به حساب می آید مخصوصا اگر نگین انگشتر آن، نگین فیروزه و نگین عقیق باشد. بنابراین عده ی زیادی از زائران انگشتر نقره مردانه را به عنوان سوغات مشهد می خرند.

محبوب بودن آن : انگشتر های نقره مردانه دست ساز به علت ظرافتی که در طراحی آن وجود دارد، در بین مردم نیز محبوبیت خاصی دارد. طرح های ایجاد شده روی رکاب انگشتر ها بسیار دقیق و ظریف بوده که چشم ها را به خود خیره می کند. همچنین در بعضی از این نوع انگشتر ها طرح ها و یا نوشته هایی روی نگین آن ها توسط دست ایجاد شده است. این نوشته ها اغلب چهار قل ، دعا های معروف ، اسم امامان و اسم خدا و... هستند.

ارزش آن ها : انگشتر نقره مردانه دست ساز از ارزش بالایی برخوردار است، این گونه انگشتر ها به زمان بیشتری برای طراحی و ساخت احتیاج دارند زیرا تمامی مراحل آن توسط نیروی دست انجام می شود.

زیبایی : یکی از دلایل استفاده و خرید انگشتر نقره مردانه دست ساز ، زیبایی آن است. استفاده از انگشتر نقره مردانه دست ساز فاخر در تیپ و استایل آقایان تاثیر به سزایی دارد.

خواص درمانی و عرفانی : یکی دیگر از دلایل استفاده از انگشتر های نقره مردانه خواص درمانی و عرفانی آن است. 5 نگین انگشتری که دارای خواص درمانی و عرفانی هستند، نگین های زمرد ، نگین فیروزه ، نگین عقیق ، در نجف و حدید هستند. ناگفته نماند که سومین فلز گران بهای دنیا نقره است، بنابراین استفاده از این 5 سنگ بر روی رکاب به عنوان نگین انگشتر باعث می شود تا انگشتر نقره ای با خواص درمانی و عرفانی داشته باشید.

بهترین انگشتر فروشی مشهد

خیلی از گردشگران ایرانی و خارجی که به مشهد سفر کرده اند، در زمان خرید انگشتر مردانه یا زنانه این سوال را میپرسند که بهترین انگشتر فروشی مشهد کدام است؟ و این که کدام انگشتر فروشی در مشهد سایتی دارد که بتوانیم از تمام نقاط ایران و کشورهای خارجی سفارش انگشتر بدهیم؟ یکی از بهترین انگشتر فروشی های مشهد که تمام جواهرات خود را بصورت اینترنتی به نمایش می گذارد، سایت زرسی مرجع خرید اینترنتی سنگ های قیمتی و جواهرات در مشهد است. که فعالیت خود را به منظور ایجاد خلاقیت در صنعت و بازار جواهرات شروع نموده، این مجموعه بخاطر اعتماد و حمایت مردم همواره سعی بر این داشته تا جواهراتی مانند انگشتر و سنگ های قیمتی ، نیمه قیمتی و کلکسیونی را با بالاترین درجه کیفی A+ عرضه نماید. زرسی با استفاده از طرح های دلنشین گذشته و تکنیک های روز ساخت جواهرات مجموعه ای متفاوت و شایسته ای از انگشترهای نقره مردانه و زنانه دست ساز را با استفاده از مرغوب ترین سنگ ها گردآوری نموده است.

هموطنان عزیز می توانند در هر لحظه از شبانه روز از سایت معتبر زرسی که دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از سایت اینماد (مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن و تجارت) می باشد، دیدن فرمایند و با بررسی ، مقایسه و انتخاب جواهرات مورد نظر خود، لذت یک انتخاب هوشمندانه را تجربه کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انگشتر نقره مردانه دست ساز انگشتر نقره انگشتر فروشی نگین انگشتر نگین فیروزه صنایع دستی نگین عقیق انگشتر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۸۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم تپانچه بادی کشورمان به مدال نقره رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم تپانچه بادی مختلط کشورمان با ترکیب محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در مرحله مقدماتی با ایستادن در جایگاه نخست راهی مرحله فینال شد و در این مرحله با ایستادن در رده دوم به مدال نقره رسید.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت.

کد خبر 6088882

دیگر خبرها

  • دمیده شدن دوباره امید در کالبد دریاچه ارومیه/ حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان
  • حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • ماجرای دریافت انگشتر رهبر انقلاب توسط یک کارگر
  • طارم، نگین سبز زنجان
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • چادگان؛ نگین گردشگری اصفهان
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • تیم تپانچه بادی کشورمان به مدال نقره رسید