Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتقال بال آلمانی تیم فوتبال منچسترسیتی به بایرن مونیخ در این تابستان عملی نخواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا اخیراً اعلام کرده که لروی سانه حاضر به تمدید قرارداد با باشگاه منچسترسیتی نشده و به دنبال کسب چالشی جدید در تیمی دیگر است، بازیکنی که از تابستان گذشته مورد توجه باشگاه بایرن مونیخ قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرن مونیخ تابستان گذشته هم تا آستانه به خدمت گرفتن سانه 24 ساله پیش رفته بود اما مصدومیت شدید و بدموقع این بازیکن این انتقال را منتفی کرد. مدیران این باشگاه آلمانی حالا مذاکرات خود را با منچسترسیتی برای جذب این بازیکن از سرگرفته‌اند اما مانعی بزرگ برسر این انتقال وجود دارد.

بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسپورت 1» آلمان، بایرن مونیخ برای به خدمت گرفتن سانه از منچسترسیتی تا تابستان 2021 صبر خواهد، زمانی که می‌تواند او را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند. طبق این گزارش، مذاکرات بین طرفین به دلیل رقم درخواستی بالای منچسترسیتی به بن‌بست خورده است.

«اسپورت 1» مدعی شد، بایرنی‌ها نمی‌خواهند برای جذب سانه که تنها یکسال از قراردادش با منچسترسیتی باقی مانده رقمی بیش از 40 میلیون یورو بپردازند، این در حالی است که این باشگاه انگلیسی روی با آلمانی‌اش 100 میلیون پوند (در حدود 115 میلیون یورو) قیمت‌گذاری کرده است.

پیش از این  نشریه آلمانی «بیلد» مدعی شده بود، باشگاه بایرن مونیخ و لروی سانه برای عقد قراردادی پنج ساله به توافق با یکدیگر رسیده‌اند و تنها توافق دو باشگاه برای عملی شدن این انتقال نیاز است.

تیاگو به دنبال ترک بایرن مونیخ/ مقصد احتمالی؛ لیورپول

بال تیم ملی فوتبال آلمان که اخیراً ریکاوری روی مصدومیت طولانی مدتش را به پایان برده، در سال 2016 از شالکه به منچسترسیتی پیوست و تاکنون در 135 بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم به میدان رفته و 39 گل نیز به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچسترسیتی بایرن مونیخ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچسترسیتی بایرن مونیخ منچسترسیتی بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۸۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس

باشگاه بایرن مونیخ به طور رسمی از پیراهن اول خود برای فصل آینده رونمایی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ امروز (دوشنبه) به طور رسمی از پیراهن‌ جدید خود که بازیکنان این تیم قرار است در فصل 25-2024 به عنوان پیراهن اول مود استفاده قرار دهند، رونمایی کرد. پیراهن جدیدی که کمپانی «آدیداس» برای بایرن طراحی کرده، یکدست قرمز رنگ است و روی آن نوار عمودی تیره رنگی هم دیده می‌شود.

تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن

قرار است بایرنی‌ها در بازی خانگی روز یکشنبه خود با ولفسبورگ در هفته سی‌وسوم بوندس‌لیگا که آخرین بازی خانگی‌شان در فصل جاری است، طبق روال سال‌های گذشته با این پیراهن به میدان بروند.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم
  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • گل کاتومپا اموومپا به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ)
  • گل وویونگ جونگ به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 2-1 بایرن مونیخ)
  • گل هری کین به اشتوتگارت از روی نقطه پنالتی (اشتوتگارت 1-1 بایرن مونیخ)
  • گل لئونیداس استرجو به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 1-0 بایرن مونیخ)
  • اعلام ترکیب بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند