Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@22:28:56 GMT

اعتراضات در حسکه سوریه علیه قانون سزار

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۲۹۲۵۷

اعتراضات در حسکه سوریه علیه قانون سزار

اهالی روستای «تل عودة» در استان حسکه طی تظاهراتی نسبت به حضور نیروهای اشغالگر امریکایی و ترکیه و در مخالفت با قانون قیصر دست به اعتراض زدند.

اهالی روستای تل عودة در حومه شمال شرقی استان حسکه سوریه طی تظاهراتی نسبت به حضور نیروهای اشغالگر آمریکایی و ترکیه و در مخالفت با قانون موسوم به "سزار" دست به اعتراض زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تظاهرات کنندگان تاکید کردند قانون ظالمانه قیصر علیه سوریه نقض قوانین بشری و بین المللی است.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) تظاهرات کنندگان قانون سزار را نوع جدیدی از دشمنی با سوریه دانستند و بیان کردند مقاومت ملت، ارتش و رهبری سوریه حتما اثر این دشمنی جدید را ناکام خواهند گذاشت.

تظاهرات کنندگان با آتش زدن پرچم امریکا و سر دادن شعارهایی خواستار خروج نیروهای امریکایی از کشور شدند و با در دست داشتن پلاکاردهایی قانون قیصر را محکوم کردند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۲۹۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع سوریه امروز یکشنبه اعلام کرد که جنگ افزارها و پهپادهای تروریستها را در حومه حلب و ادلب هدف قرار داده است.

در بیانیه وزارت دفاع سوریه آمده است: در راستای ماموریت محوله در مقابله با حملات متوالی تروریستها، نیروهای ارتش سوریه در حومه حلب و ادلب و با استفاده از پهپاد، ادوات و تجهیزات تروریستها را هدف قرار داده و منهدم کردند.

در جریان این عملیات شماری از تروریستها به هلاکت رسیده و برخی دیگر زخمی شدند.

همچنین طبق بیانیه وزارت دفاع سوریه، نیروهای ارتش این کشور در حومه لاذقیه موفق به انهدام چند پهپاد تروریستها شدند. تروریستها قصد داشتند حملات پهپادی انجام دهند.

کد خبر 6091455

دیگر خبرها

  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • دانشجویان آمریکایی چگونه پرچم اعتراض علیه اسرائیل را جهانی کردند؟
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • ببینید | مسلمان شدن یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات همبستگی با غزه
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • ۵ نکته درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • آخرین اخبار از اعتراضات دانشجویان در آمریکا علیه جنگ غزه
  • دانشجویان دانشگاه براون در آمریکا نیز به جمع تظاهرات کنندگان علیه رژیم صهیونیستی پیوستند (فیلم)
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه