Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۰ درصد آب آشامیدنی شهر یاسوج به دلایل مختلف از جمله فرسودگی شبکه هدر می‌رود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، فیض الله پاسره در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به‌مناسبت هفته صرفه جویی، اظهار داشت: 50 درصد آب آشامیدنی شهر یاسوج به دلایل مختلف از جمله فرسودگی شبکه هدر می‌رود و در این شهر دو برابر سرانه مصرف تولید آب آشامیدنی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از هزینه کردن 376 میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب در دولت های یازدهم و دوازدهم خبر داد و افزود:  تاکنون 165 مخزن ، 27 حلقه چاه آب آشامیدنی و 340 ایستگاه پمپاژ نیز راه اندازی شده است.

ادامه پیگیری تسنیم| متولی برطرف کردن مشکل آب شرب روستاهای زیر 10 خانوار لرستان کیست؟آبگیری نرماب در اردیبهشت 1400؛ آب شرب 500 هزار نفر در گلستان تأمین می‌شودوعده معاون استاندار تهران در انتقال آب شرب سالم به روستاهای ریکمبود آب شرب در شهر و روستاهای شبانکاره / قول مساعد فرماندار دشتستان برای رفع مشکل

پاسره با اظهار تاسف از اینکه حدود 70 درصد آب مصرفی در استان به فاضلاب تبدیل شده می‌شود، خاطرنشان کرد: از 16 شهر این استان، پنج شهر دارای شبکه فاضلاب بوده و البته در سایر شهرها نیز پروژه‌های فاضلاب در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در بحث تامین آب شهر یاسوج بدلیل وضعیت خاص جغرافیایی آن مشکلاتی وجود دارد، بیان کرد: در ایام کرونا نیز شاهد افزایش 27 درصدی مصرف آب آشامیدنی در استان کهگیلویه و بویراحمد بودیم که مشکلاتی وجود داشت اما قطع آب نداشتیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست خواستار همکاری و تعامل مردم با شرکت آب و فاضلاب در زمینه صرفه جویی در آب شد و گفت: تلاش خدمتگذاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر لباس و رده‌ای قابل تقدیر است.

انتهای پیام/541/ ت

R41452/P/S6,69/CT11 واژه های کاربردی مرتبط آب و هوا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آب و هوا آب و هوا استان کهگیلویه و بویراحمد آب آشامیدنی آب و فاضلاب شهر یاسوج درصد آب آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم

دریافت 75 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه شب در آیین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: در تقسمات سدها بهره کهگیلویه و بویراحمد اندک است و باید سهم مردم ما ملاحظه شود.

کد خبر 6092610

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس
  • دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد