Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز سهامداران شرکت‌های نفت پارس، تایدواتر خاورمیانه و رینگ‌سازی مشهد در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سنگ آهن گهر زمین، شیر و گوشت زاگرس شهرکرد و بانک دی در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه رشد 46هزار و 822واحدی در ارتفاع یک میلیون و 466هزار و 275واحد به کار خود پایان داد و بیش از 5میلیارد و 820میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 9هزار و 542میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 95هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس سهامداران شرکت‌های نفت پارس، تایدواتر خاورمیانه و رینگ‌سازی مشهد امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های کشاورزی و دامپروری مگسال، کنترل خوردگی تکین و خوراک دام پارس بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 647میلیون ورقه به‌ارزش 4هزار و 884میلیارد تومان در 611 هزار و 96نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 828واحد رشد کرد و در ارتفاع 16هزار و 31واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سنگ آهن گهر زمین، شیر و گوشت زاگرس شهرکرد و بانک دی بیشترین رشد را داشتند شرکت‌های پخش البرز، بیمه کوثر و کشاورزی و دامپروری بینالود بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

آغاز معاملات ثانویه صندوق ETF دولتی در بورس با رشد 134 درصدیرئیس جمهور: رونق‌بخشی به بورس و خروج دولت از بنگاه‌داری باید هرچه سریعتر اجرایی شود

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بازار سرمایه فرابورس شاخص بورس بورس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار سرمایه فرابورس شاخص بورس بورس تهران بازار سرمایه فرابورس شاخص بورس بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۳۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با کاهش ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۶۴ هزار و ۹۲۴ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۴۳ واحد افزایش، به ۷۵۰ هزار و ۸۴۴ واحد و شاخص قیمت با ۲۴ واحد رشد به ۴۲۰ هزار و ۲۷۰ واحد رسید.

ارزش صندوق‌های سرمایه‌گذاری از مرز ۹۰۰همت گذشت | ۵ میلیون نفر سهامدار صندوق ها

معامله گران در بورس تهران بیش از ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۲۹۴ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به بیش از ۳۵ هزار میلیارد ریال رسید.

نمادهای فملی، فولاد، کچاد، فارس، کگل، شستا و رمپنا بیشترین اثر را بر شاخص بورس داشتند و همگی باعث افت شاخص شدند.

شاخص کل فرابورس ایران هم امروز با ۹۴ واحد افزایش، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۱۹۴ واحد ایستاد.

معامله گران در فرابورس حدود ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۵۸ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای آریا، حسینا، ودی، هرمز، کرمان و شبصیر بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

کد خبر 848707 برچسب‌ها شاخص کل بورس خبر مهم بورس - فرا بورس بورس تهران

دیگر خبرها

  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • عبور از دژاووی بورسی
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • قیمت پژو پارس در بازار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟