Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت شهرک هاس صنعتی استان تهران با بیان اینکه تمام زمینه‌های جهش تولید در کشور فراهم است، گفت: تنها یک عنصر اراده و خواستن کم داریم و باید باور کنیم چنین ظرفیتی در کشور وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، صابر پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران پیش از ظهر امروز در مراسم رویداد استارت آپی که در سالن همایش پیام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهار کرد: با حمایت نرم افزازی از تولید، باید تولید را ارتقاء و افزایش ظرفیت دهیم و تولید خوب و با کیفیتی ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استارت آپ یک کسب و کاری است که در حول تکنولوژی شکل گرفته و مبتنی بر شناسایی نیاز است و رشد و توسعه همه بخش‌ها را پیگیری می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران ادامه داد: تا مادامی که نتوانیم در کشور روح ناآرام و سرگردانی نقدینگی را در کشور کنترل کنیم و به سمت تولید پیش نرویم شاهد چنین اتفاقات و نابه هنجاری در مسائل مختلف هستیم که علاوه بر اینکه اقتصاد ما را نامتلاطم می‌کند در ذهن و روان مردم هم یک ناآرامی ایجاد می‌کند.

پرنیان با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری به حمایت از تولید گفت: معتقدیم که تمام زمینه‌های جهش تولید در کشور فراهم است و تنها یک عنصر اراده و خواستن کم داریم و باید باور کنیم چنین ظرفیتی در کشور وجود دارد.

وی بیان کرد: سال گذشته علی رغم همه کمبودها و مشکلات و دشمنی‌ها و تحریم‌های بی‌سابقه‌ای که اقتصاد و معیشت مردم را نشانه گرفته بود توانستیم پیشرفت‌های خوبی داشته باشیم و طبق ۹۵درصد از واحدهایی که مراجعه کرده‌اند مشکل شان در بحث توسعه بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران اضافه کرد: تلاش می‌کنیم مانع‌هایی که بر سر راه تولیدکنندگان وجود دارد را بر طرف کنیم و بستری لازم برای سرمایه گذاران را فراهم کنیم.

پرنیان عنوان کرد: مفهوم کارخانه درست کردن به مفهوم رشد صنعتی نیست لذا بخشی از کار است و در واقع با کمک استارت آپ‌ها، نخبگان و اساتید می‌توان رشد و توسعه کشور را افزایش داد.

وی گفت: سال گذشته در شهرک‌های صنعتی کشور  ۱۶۵۰هکتار عرصه صنعتی خالص واگذار کردیم و در سال گذشته در دو ماه اول سال در استان تهران ۳مورد طرح جذب سرمایه گذار صنعتی داشتم اما در سال جاری ۱۸۶ طرح سرمایه گذار جدید جذب شده است یعنی در بحث جوازهای صادره رشد پیدا کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه عده‌ای آمارهای غلطی به جامعه می‌دهند رشد عملکرد شهرک‌های صنعتی مثبت بوده است و از منفی ۹ به مثبت ۳رسیده و این نشان می‌دهد که این قابلیت و ظرفیت در کشور است و امسال باید این عدد به شکل جهشی ادامه پیدا کند و فقط باید باور کنیم که این ظرفیت وجود دارد.

پرنیان افزود: در چندساله ۴۵۰۰شرکت دانش بنیان به ثبت رسیده و این قابل مقایسه با هیچ کشوری در دنیا نیست و نمی‌توان مقایسه کرد.

وی یادآور شد: باید خودمان را باور کنیم و به ظرفیت‌هایی که در داخل وجود دارد باور داشته باشیم و به جوانان اعتماد کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران اظهار کرد: بنابر این یک فضای مثبت و حرکت روبه رشد و جوانه‌های رشد در کشور اتفاق می‌افتد هر چند تلاطم‌هایی در کشور وجود دارد که  قطعاً این‌ها گذرا است و در حال حاضر اتفاقات بسیار خوبی در کشور شکل می‌گیرد و امیدواریم با تلفیق نسل چهارم دانشگاه با انقلاب صنعتی چهارم صنعت ما هوشمندسازی شود.

پرنیان ابراز امیدواری کرد: با حرکت اشتراکی اهالی علم، صاحبان ایده و سرمایه گذاران در عصر جدید بتوانیم ارتباط عملی و واقعی بین علم و صنعت و تولید را گسترش دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باور کنیم کشور ایران به لحاظ بافت دانشگاهی و منابع طبیعی و انبوه جوانان خلاق کشور تحریم پذیر نیست.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: استان تهران تولید صنعت جهش مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران باور کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور و حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان در کنار بخش کشاورزی موجب تحول و جهش تولید در این بخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی و اعضای صندوق توسعه بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر حمایت جدی از توسعه بخش کشاورزی استان، اظهار کرد: استعدادهای حوزه کشاورزی باید با انجام مطالعات شناسایی و شرکت‌های دانش‌بنیان بیشترین نقش‌آفرینی را در این بخش داشته باشند.

وی با بیان اینکه تعاونی‌های بخش کشاورزی باید توسعه یابند و فعال‌تر شوند، افزود: حمایت از این صندوق از طریق اختصاص اعتبارات با هدف حمایت از تمام کشاورزان و سهامداران استان مدنظر باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود ۱۶۱ تعاونی و تشکل بخش کشاورزی، گفت: در راستای مردمی‌سازی دولت و تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم زمینه مشارکت کشاورزانی که عضو این صندوق هستند برای جهش در بخش کشاورزی فراهم شود.

وی تصریح کرد: گیاهان دارویی و سایر بخش‌های حوزه کشاورزی فرصت مناسبی برای مشارکت مردم است و بخش کشاورزی زمینه ساز حضور مردم در این بخش باشد.

احمدزاده خاطرنشان کرد: وجود آب فراوان، زمین‌های مستعد و اراضی کشاورزی باید توسعه اشتغال و تحول در این بخش را فراهم کند.

کد خبر 747964

دیگر خبرها

  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • لزوم تعریف پروژه‌های هوشمندسازی مبتنی بر ظرفیت کردستان
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • راه اندازی هنرستانهای جوار صنعت برای تامین نیروی کار ماهر در آذربایجان غربی
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • ۱.۵ میلیارد دلار صادرات واحد‌های صنعتی استان تهران در سال گذشته
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته