Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم می‌گوید بازی‌های ابتدایی به دلیل نبود شناخت از حریف، سخت است.

به گزارش ایسنا، هومن افاضلی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: بازی‌های ابتدایی همیشه سخت است چون از وضعیت خودتان دقیق اطلاع ندارید و از حریف هم شناختی نیست. ما ۹ بازیکن مصدوم داریم که تعدادی از آن‌های بازیکنان کلیدی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی سختی داریم اما آن‌ها به لحاظ تمرینی شرایط بهتری داشته‌اند.

وی افزود: بابک حاتمی محروم است و نمی‌تواند ما را همراهی کند. وضعیت محمد نوری و متین کریم‌زاده هم فردا مشخص می‌شود. مگنو باتیستا هم که مصدوم است و در کنار او هم چند بازیکن دیگر هم مصدوم هستند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در ادامه درباره تیم صنعت نفت آبادان هم گفت: آن‌ها بالای جدول هستند و بازیکنان خوبی مثل عیسی آل کثیر را در اختیار دارد. بنابراین بازی برای ما نزدیک خواهد بود. ما مشکلات تمرینی داشتیم و به اندازه کافی تمرین نکردیم و در این شرایط آماده کردن بازیکنان سخت است. ما امیدوار هستیم بازی خوبی انجام دهیم. تیم ما به لحاظ نفری خوب است و اگر شرایط مالی خوبی داشت الان وضعیت بهتری در جدول داشتیم.

نتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هومن افاضلی تیم فوتبال پارس جنوبی جم باشگاه صنعت نفت آبادان استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۳۶۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش

پزشک معالج دست دروازه‌بان تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشریح وضعیت وی تأکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم
  • توخل: کیم مین جائه بی‌احتیاطی کرد؛ با پیروزی در مادرید به ومبلی می‌رویم
  • برابر شمس آذر تمرکز و انگیزه لازم را نداشتیم
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش